Tillbaka

 
Hejsan alla trogna följare som tittar in:)
Jag hoppas du har haft en lika fin sommar som mig.
 
Jag blir så glad att se att ni inte tröttnat helt på mig även om det blev en liten längre bloggpause här inne.
I bland räcker inte tiden till och efter denna fantastiska tropiska sommar så har väl ingen velat sitta inne framför en dator.
I alla fall inte jag.
 
Sedan är det kanske tröttsamt att se semesterbilder som ploppar upp i varje inlägg.
 
Ska jag vara ärlig har det varit jätteskönt med denna paus jag har för en gång skull bara levt i nuet,låter kanske helknäppt men så är det :)
 
Att blogga tar en jädrans tid och jag vill inte känna den stress, Det ska vara roligt att blogga.
Men nu kör vi på:)
 
Rosé vinet är utbytt till te om kvällarna.
 
Nu ska jag titta in hos er andra fina bloggare.
 
Vi ses snart igen!
 
 
 
 
ullie

härligt du är här igen så klart o hoppas allt är väl hos er
här rular det på en dag i taget ändå tycker ja

Jenny

Hej fina du. Håller med, det ska vara roligt o kännas bra. Hoppas du haft en fin sommar. Kram

starsinlife.blogg.se

Har med haft bloggpause;) haha j precis får med byta ut rose’ till kaffe/te ist blivit för mkt rose i sommar. Kram

Svar: Haha :) kram
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Välkommen tillbacks

Svar: Tackar:)
mammansprinsessor

ullie

hoppas allt är bra så fin bild på dej på insta i rosa kramar

Svar: Tack söta:) kramar
mammansprinsessor