Tredje advent

 
 
Efter frukost startade jag och Nova lussebaket.
så mysigt att baka tillsammans nu när dem e så stora tjejer.
 


 
Stora fluffiga lussebullar blev det.

vad har ni hittat på denna tredje advent ?
 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Men du så gott och mysigt :). Jag har inte bakat något i år, inser att det kanske är dags i veckan :). Det är ju så där mysigt som det ser ut på bilderna :)

Lisefoto

Så kos :D

Ullie

ja du .. en sån är dag ja känner va har ja gjort .. typ ingenting mer än lagat mat
så duktiga ni är . får väl se om det blir några
ha en in månd kram

Jennifer

Jag har tagit det lugnt och på kvällen fick jag besök av en väldigt fin person :D

Eva`s blogg

Hej vännen ...min äldsta dotter kom på fika så vi hade det mysigt dock inte bakat :( bamse kram fina

Lisa

Vad mysigt det ser ut. Jag bakade också med mina tjejer för ett tag sedan, Pepparkakor, dom är vuxna men det är kul ändå :)

Emma Engström

Åhh vad mysigt med lussebak! Mamma har stått för bakningen får då jag jobbat så mycket och inte hunnit med, men luktar så gott <3 KRAM

Netti Starby

Vad mysigt att ni har bakat lussebullar tillsammans! <3 Kramis

Heléna

Så duktiga tjejerna är och så roligt att de vill vara med och baka! Mina barn är inte fullt så intresserade av att baka med mig längre 😁 Jag hade Mikael och Johan på fika här, men de två andra barnen hade inte möjlighet att komma över. Ser fram emot att få rå om dem alla till jul iallafall 🥰

Stor kram fina du 🤗💖

Yasmine

Jag jobbade hela helgen! Bullarna ser fantastiskt goda ut :D Kram