Is clinical

 
Ho ho lördag !
I går så var jag på en superhärlig ansiktsbehandling, 75 min med även skalpmassage och jag  passade Även på att färga fransar och bryn!
så skönt och jag har aldrig varit så avslappnad i hela mitt liv tror jag 🌟
så jäklar skönt.
 
Jag går väldigt sällan på behandlingar det vart to för ett år sedan då jag fick ett presentkort och innan dess var det håll i hatten år 2003 
Mindre skönt var priset 🤪på produkterna jag köpte med mig hem , men jag älskar att testa nytt vilket jag dock igår fick höra var inte så bra !
Jag köper alltid nya märken när mina hudvårdsprodukter är slut vilket är galet.
Men strunt samma nu vet jag bättre ...
Huvudsaken jag vet vilken hudtyp jag är och har rätt produkter till mitt ansikte .
 
Behandlingen jag gjorde heter ice &fire och produkterna var från isclinical 
jag har väldigt blandad  och röd hy så dessa ska dämpa rodnad.
Dyrt som fasikens men jag ska ge detta en chans och det passar perfekt när jag nu ska vara utan smink en vecka i fjällen ☺️
SPF 50 så jag är garanterad skyddad mot sol🤪
Behöver man ens ha så starkt skydd i Sverige vintertid ?
jag har varit en riktig slarver med solskydd bara jag åkt till Afrika o Asien 🤭
ajabaja ...
 
 
Har du provat dessa ?
Går du på behandlingar ?
Hur ofta ?
 
 
Netti Starby

Vilken härlig behandling och så kul med nya produkter! :-D Kramis

Ullie

alltså ja undrar om det va minst 20 år sen ja va sista ha ha jo tyvärr