Dag 12

 
När ord inte räcker till har mitt sätt alltid varit att skriva.
Nu kan jag inte skriva om vad som hänt.
Det är jobbigt och jag har gråtit så mkt att det inte finns fler tårar.
jag har och är väl fortfarande i ngn slags chockfas.
spelar ingen roll hur mkt man än förbereder sig.
Det gör så ont i mig och jag känner mig så jäkla ensam.
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Nej vad tråkigt att höra och sänder dig många styrkekramar <3

http://siliiins.blogg.se

Låter väldigt tufft... Ta hand om dig! <3

Eva`s blogg

Mina tankar till dig har en hum...men har skrivit till dig hjärtat kram kram

Sara Ekman

Låter inte bra, styrkekramar <3

Emma Engström

En massa styrkekramar till dig! <3

Yasmine

Stor kram <3

Heléna

Massor av styrkekramar till dig fina du 💖💖💖

Anneli

❤asså så jobbigt att höra 😢...
Ska ringa dej imorrn! skickar en varm kram❤

ullie

men gumman va händer?? <3

Eva`s blogg

Du får ta tåget ner i Malmö 1 övernattning så får vi umgås :) stor kram vännen <3

Joanna

Tråkigt att höra!
Vill bara säga att det var väldigt fina bilder.