Fredagsmys

 
Vaknade på ett sjuhelsike humör i morse.
Jag kände mig som typ exorcisten.
Vaknade att jag behövde gå på toaletten i natt,Sedan hade jag en liten tjej brevid mig som sparkade av mitt täcke fast hon hade ett eget.
Att sedan bli väckt igen av ett sms innan väckarklockan ringt var ju inte så kul det heller, måste lära mig att stänga av ljudet.
Att sedan kliva upp och se att köket bombaderats av florsocker och grädde gjorde att jag reste ragg...
Någon som gjorde semlor sent igår kväll.
Att hjälpas åt att plocka bort och städa går inte så bra i min familj.
Det är tydligen min huvudsyssla.
 
Hur som havet så är det fredag och det firar vi med det största fruktfat med kakor frukt och bär.
 
 
Håller även på att städa bort julen,men har lyckats slänga julkartongerna så jag får väl hitta en annan lösning:)Bort ska det i alla fall.
 
 
Vad händer hos dig i kväll ?
 
Här blir det tacofredag sedan glass framför talang.
Nova har en kompis som ska sova över.
 
 
 
KRAM/P
 
 
 
Yasmine

Fruktfatet ser verkligen superhärligt ut! I min familj är många också superdåliga på städa undan efter sig, morr!
Jag ska sova tidigt ikväll, jobbar imorgon! Kram

Maolion

Tråkigt att morgonen inte direkt vart den bästa, men hoppas att resten går lite smidigare till och med mer samarbete ;)

Biggeros

Här är det lugnt denna fredag men det äts ostbricka och dricks iste. Skönt att få väck julbestyren. Jobbigt att vakna på sk. Fel sida...
Så jobbigt att väckas av klinget från mobilen innan klockan har ringt. Trevlig kväll!
Kram

ullie

har du mens humör som mej =)

nja mycket nu om ja kan gå tillbaka till jobbet kanske inte o försäkringk bråkar som alltid usch man orkar inte då man inte mår bra så därav många tankar alltid o dåligt med pengar skit e de :(

fyller 50 gammal tant i juni :D

Sarah

Vilken fredag :) Först kakfat, sen tacos och sist glass :)

Matilda Berlin

Men guuu vad underbart!! Hoppas verkligen ni får en fantastisk helg vännen <3

http://siliiins.blogg.se

Det där såg då bra gott ut!! :)

Flisan

Åh mums :D

Heléna

Det är verkligen trist att behöva städa upp efter andra :( Här funkar det bra nu tack och lov när det bara är jag och Mattias kvar här hemma för han är ordentlig och plockar undan efter sig :D Det fatet såg ju inte helt fel ut - mums!!! Hoppas ni fick en fin fredagskväll och att helgen har varit fin den också :D Jag har mest kurerat mig :( Kram <3

Tess

Åh, vad mumsigt det ser ut! :)