Leegeehaam

 
 
Beställde nytt serum och dagkräm då mitt förra tog slut.
Alltid kul att testa nya märken och denna koreanska ska tydligen var super för huden.
Det står att serumet är lystergivande,perfekt för att ge huden en omedelbar "Gwang" (daggig lyster på koreanska) och dagkrämen är en fuktgivande 24 h creme.
Någon som testat dessa?
Ska bli spännande att se om dessa är ngt för min hud.
 
Oj så mkt uppmärksamhet det blev i förra inlägget,jag valde bort några rader senare då det blev lite missförstånd hos någon.
Nej ingen har DÖTT.
Jag har så fina vänner som jag lärt känna genom denna blogg som stöttar och jag tackar av hela mitt hjärta att ni är så godhjärtade o fina,även vänner som hört av sig på telefon,sedan finns det alltid en nyfikenhet hos en del och då försvinner omdömmet.
 
På något sätt känner jag mig lite mer lättad i dag och det får jag tacka dig för min vän.
 
KRAM/P
 
 
Netti Starby

Det är verkligen kul att testa nya produkter och det gör jag också just nu :-D Kramis

Yasmine

Hoppas att dessa produkter kan hjälpa dig! Kram

Anneli

❤️

ullie

ja roligt med nya

blev lite orolig är det som innan? kramar om

Sara Ekman

Åh hoppas de är bra! :) <3

Matilda Berlin

Åh! Har inte testat. Du får jättegärna skriva vad du tycker om dom sen =) KRAM <3

Eva`s blogg

Låter härligt med en sådan vän hjärtat men va kul att prova nya saker jag bloggade i går om ett serum kolla in :) stor kram