Så bra det blev

 
ja men så här vackert har vi haft det i tre år då vi tog bort fönstret då vi tilläggsisolerade hela huset och bytte fasad och byggde på en ovanvåning !
Som jag funderat på vad vi kunnat hitta på för lösning att slippa se eländet 🤭
 
för två veckor sedan kom den briljanta idén fram i mig 🤗jag var hemma en snabbis hos Thimmys flickvän och såg ett liknade men bredare spegelskåp från Ikea .
Hade glömt berätta för sambon men igår kom jag på den smarta idén haha att det skulle banne mig passa på våran gästtoalett.
 
sagt o gjort vi drog till Ikea lite snabbt innan vi åkte o firade syster Som förövrigt då fick fel vinglas av oss 😆
badrumskåpet blev i varje fall inte fel.
 
 
Då var det problemet löst 👍
 
 
Eva`s blogg

super bra & skåp kan man aldrig få för mkt av :) hoppas du haft en fin helg kram vännen <3

Therese

Vad bra det blev!

Sandra

wow, det blev ju jättefint :) kramar!

Johanna

Sjukt bra blev det!!! :)


Synd vinglasen blev fel :(

ja han är så förtjust i sin morfar, det har han varit sedan han var 2 dygn gammal :=) kanske mest från morfaras sida sedan, men det har växt till ens tor fin kärlek och mitt hjärta värker på den dagen då han inte finns mer, för min skull och Hugos skull

Netti Starby

Åh vad fint det blev! <3 Kramis

Emma Engström

Tycker det blev hur bra som helst verkligen! :D <3

Ullie

men gud ja va bra de bblev perfekt o komma på jätte fint

nej va det fel glas ... typiskt .. alltid =)
kramar o fin tisag

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad bra det blev!!! Kram fina <3

Carolina

Vad snyggt det blev! Förstår att det är skönt att bli av med eländet ;) hoppas att din syster ändå blev nöjd om inte annat kan byta till rätt vinglas :D

Yasmine

Vad snyggt det blev med skåpet där! :D

Veronica Möller

Det blev ju hur snyggt som helst ju. 😃

NICOLE

Ja det blev ju helt perfekt! :D