Tisdag

 
Hej tisdag 
Hemma med Nova som har feber ont i halsen förkyld och lite ont i magen.
Engla låg dubbelvikt på hallgolvet i lördags med magsmärta men gick över fort.
Ja ingen vet vad detta är förän vi har tagit ett covid test.
Köpte D vitamin för två veckor sedan och det var typ inte många burkar kvar, hade ingen aning om att folk bunkrade detta nu och Visste inte heller att d vitaminbrist inte var så bra att ha i dessa corona tider enligt butiksbiträdet på hälsokraft 
Jag köpte D vitamin i i mars för att äta till april då solen inte levererar ngn d vitamin alls men tydligen ska man äta detta året om varje dag.
Japp man lär sig ngt nytt varje dag 😆
 
majskaka med chiafrö och havssalt med avokado och chili flake med en stor kopp kaffe med oatly Samt D vitaminen varje morgon.
 
Äter du vitaminer ?
 
Netti Starby

Jag visste inte heller att man ska äta d-vitaminer året runt och det ska jag tänka på. Hoppas att tösen kryar på sig. <3 Kramis

Celine

Jag borde verkligen äta vitaminer men jag gillar inte att ta tabletter och sånt, inte för att jag tror att det är dåligt för en eller något, gillar inte känslan bara haha!

Lisa

Hoppas Nova mår bättre snart och att det inte är Corona. <3
Jo jag äter vitaepro som innehåller en massa nyttigt. Vet inte om dom hjälper men jag inbillar mig det :)

Ha en fin tisdagskväll kram

Pauline

vad gott det såg ut! Å älskar mateusporslin :D jag tar mitt val kvinna :)

Carro

Krya på din Nova, min Nova är snorig. Och vad gott det såg ut! 💕

Malin

Nämen åh stackare, skickar massa krya på er kramar ❤️

znogge

Hoppas att det inte är Covid-19.
Ja, vi äter D-vitaminer nu. Vi brukar inte göra det annars men i år gör vi det för säkerhets skull.

Kram och ha en bra onsdag!

Hilma

Nej men åh vad tråkigt att hon inte mår bra :( Hoppas hon kryar på sig snabbt! Kram <3

Sara

Köpte d-vitamin för en vecka sedan, då hade dom börjat sälja slut. Men innan jag visste det pga Corona så hade jag bestämt mig att köpa det för att förhoppningsvis bli lite piggare :) kram