Tisdags inspo

 
 
 


Hej vänner ❣️
Har snöat in mig i färgen beige till hemmets trygga vrå.
Hittade så många fina bilder på Pinterest och massa inspo till sovrum.



 
 Naturfärger som skapar en lugn stämning
 
 

Vita linnegardiner e såå fint när det går från golv till tak ❣️
Bordet 🥰och den vita fluffiga mattan.
 
Nu vill jag bara köra igång och måla om o sovrummet och få in mer beige vit grå svart.
 
önskar dig en fin tisdag 
❤️
ajlimullersandvik.blogg.se

förstår att du är laddad på att göra om nu :) <3

Heléna

Så härliga inspo-bilder du har hittat! Visst har det en lugnande inverkan med dessa jordnära färger! Hoppas du har haft en fin tisdag vännen och inte blåst bort! Vi har haft strålande solsken, men jösses vad det har blåst! Kram 💖

Ullie

vi har ju fusk linne i flera gardiner ser ut som det men är lite tunnare inte så stelt utan faller snyggt . du vet om man har en handduk elle som ja påslakanju mer man tvättar ju mjukare

har ju oxå beige i sovrum gillar det lun o bra färg o går att ha olika accent till oxå
kram o natti här miss inassa igen

Jennifer

Så mysigt och stilrent inspo! :D Sådant gillas :D

Marie

Ohh så läckert =D

Anonym

skit snyggt o i min smak!! wow kram vännen

Evas blogg

Biggeros

Wow!!
Jag gillar vitt och beiget i mitt hem. Älskar marmorbord!!
Ta hand om dig 🙏
Kram

Carolina

Så härliga inspirations bilder! Ja, beige verkar vara årets vårfärg. Också snöat in mig på beige :D

Wifeey

Woow så snyggt
Älskar dessa färgerna, ser så rent o stilfullt ut på något sätt :D

Kram ♡

Emma Engström

ÄLSKAR beige, det är verkligen en favoritfärg hos mig!! Supersnyggt <3 KRAM