Milen đŸâ˜€ïž

Fantastiska magiska hĂ€rliga vĂ€der ☀

Hej vÀnner 
Idag fick jag inte stopp pĂ„ mina fötter jag gick och jag gick dit vĂ€gen tog mig 😅
Det blev en milslÄng promenad in i skogen 
AlltsÄ sÄn hÀrlig kÀnsla i kroppen nÀr man bara gÄr utan veta vart och samla pÄ sig en massa ny hÀrlig energi, Att slippa alla intryck frÄn mÀnniskor bilar hus tÄg och allt annat som rör sig .
Jag hittar verkligen lugnet under dessa hundpromenader med Harry.
September kan var sÄ vacker dÄ solen visar sig frÄn den bÀsta sida och löven börjar Àndra fÀrg.

Riktigt hĂ€rligt vĂ€der varken för kallt eller för varmt och det passar mig perfekt nĂ€r jag gĂ„r lĂ„ngt med hunden , Finns inget som e sĂ„ jobbigt som att gĂ„ lĂ„ngis i Sommarhettan dĂ„ blir det kortis 😎
 
Nu ska jag se till att tjejerna fÄr i sig ngn slags kvÀllsfika 
Engla har ont i munnen och kunde inte Àta sÄ mycket igÄr dÄ hon fick rÀls Àven i nedre kÀken nu 
stackarn 1,5h lÄg hon i tandlÀkarstolen och led.
Jag hoppas det gĂ„r fort nu för nu har hon kĂ€mpat bra lĂ€nge men tĂ€nk SĂ„ fint det blir sen och det Ă€r sĂ„ vĂ€rt att kĂ€mpa med tandstĂ€llning 😬 Ă€ven om det gör satans ont.
Men hon gör det bra.
 
Ha en fin kvÀll vÀnner 
 
Enna

HÀrlig promenad! Gick ocksÄ pÄ en underbar promenad idag i skogen :)

znogge

Vilken hÀrlig promenad. NÀr det Àr sÄ njuter man verkligen. Hoppas att det onda frÄn tandstÀllningen lÀgger sig snabbt.

Kram

Anette Starby

Vad hÀrligt att du kom ivÀg pÄ en lÄngpromenad och det finns sÄ fina skogsstÀllen i TÀby. Kramis <3

Eva`s blogg

Ja det Àr hÀrligt nÀr vÀdret tillÄter, super skönt, dock regn o blÄst hÀr idag kram

lisa

Vilken hÀrlig promenad. :)
FörstÄr att Engla har ont. Min son hade ocksÄ tandstÀllning och han hade vÀldigt ont till och frÄn men han fick en slags gelé som dÀmpade den vÀrsta vÀrken.
Ha en fin torsdag kram