Bäddat för höstlov

Renbäddad säng eller rättare sagt stjärnbäddad;)
 
Välkommen Höstlovsvecka.
 
Är hemma med mina tre tjejer denna vecka:)
Fortfarande ljumna vindar så vi håller oss ute så mkt som möjligt.
Vilket väder o vilken höst jag klagar inte;)
 
Imorse blev det pannkakor till frukost.
Nova ville hjälpa till.
 
 
Min duktiga Nova bakar pannkakor.
 
Ikväll blir det en ett kvällspass med spinning/core och jag som redan är trött o gäspar;)
Testade yoga i lördags men vet inte riktigt om det var min grej,vi får se.Just nu vill jag bara svettas.
Men jag har en jädrans träningsvärk i mina armar kan jag tillägga.
 
Nu låter det som mamman behöver reda ut en konflikt mellan tjejerna,Nova är lite avis på att Engla har kompis hemma hmmm....
 
Har ni också höstlov?
yasmine modell mamma och fru

tack
söt liten sessa som gör pannkakor. mums vad gott nu blev jag ju sugen på det hehe.
har verkligen vräkt i mig godsaker denna kväll.
glassbåtar och vaniljmunkar och nån godsaker med äppelfyllning hehe.
kraaam på dig

Elina

Så söt hon är, och japp, här har vi också höstlov :)

Tess

Mums vilken lyx med pannkakor till frukost men är det lov så är det. kram

Amanda

Ert sovrum är ju så mysigt!
Kram!

Mia

Så fin ni har det!!

Svar: Tusen tack:)
mammansprinsessor