So you think you can dance?

 
 
Igår kväll hoppade jag in på mitt livs första zumba pass.
Shake my as vad gav jag mig in på.
Lite halvsvårt att vifta med armar o ben samtidigt som det ska dansas.
Men äsch jag fokusera mer på att genomföra detta svettiga pass än att genomföra det perfekt :)
Tyvärr så sträckte jag sidan på min högra vad men det var bara att strunta i :)
Riktigt kul var det i alla fall.
 

Nästa utmaning får blir yoga.
 
Har du testat yoga?
 
 
 
Cissi

Zumba verkar så jättekul tycker jag ;) men dröjer innan det blir några sådana pass för mig ;)

Amanda

Läckra skor! Jag har testat yoga, men aldrig fastnat helt!:-)
Kram!

Karin O

Himla snygga träningskläder och nej, har inte testat zumba, men tror det kan vara riktigt energivande:)

jannice lindell

men gud så kul med zumba!

Linda K - Hemma hos Klintons

Åh, Zumba är ju såå kul. Håller med att det kan vara lite trixigt att få allt att stämma. kram kram

Denise - Mama till Noah!

Kul med Zumba! Jag testa Shape förra veckan och jag flög runt som jag vet inte vad medans alla gjorde samtidigt o där var jag efter och kunde inte ett skit.. Haha :D Men träningsvärk hade jag i 5 dagar!

yasmine modell mamma och fru

Ja det var så behövligt för oss jag fortsätter köra på i samma tempo. det är för mkt just nu men nu blir det en lugn kväll i soffan
aldrig provat yoga men vore kul, måste testas nångång
kraam

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Härligt med nya träningskläder! Jag har aldrig fastnat för yoga. När jag väl tränar vill jag bli genomsvett och helt slut, men jag borde nog. Kroppen är lite väl stel.... Kram

Fröken M

Fina träningskläder !
Jag har varken testat zumba eller yoga, men senaste tiden har jag ju insett att träning faktiskt visst är "min" grej så man kanske skulle testa :)

Lisa

Åh vad kul det lät, jag älskar ju all form av träning :) men inte testat yoga. Tror att det är för lugnt för mig heheh...

FlizanLizan

Snygga skor :D

Elina

Spännande, jag varken testat yoga el. zumba men jag skulle vilja :)

Lotta - Mamma till Filippa <3

Såå fina träningskläder! :)

Nina

Tränar du på sats? ; )

Vill testa yoga, har bara testat lite hemma men det är nog bättre att gå på ett riktigt pass för att se om det är något för mig ; )

Zumba har jag testat en gång, jättekul!

Erika

Jättesnygga träningskläder. Tycker det är lättare att träna när man känner sig snygg. Själv kör jag mycket promenader blandat med styrketräning här hemma. Yoga är som balsam för själen. Ha en fin dag! ♥