Kräftfest och Barnkalas


Dagens Nova på kalas i sickla på Andys lekland.
 
Klockan tio imorse var vi på plats i sickla för att fira Melissa.
Nova blev så glad när vi fick inbjudan för någon vecka sedan:)
Tjejerna var tillsammans på samma avd på förskolan tidigare.
Men nu har Melissa flyttat till andra sidan stan och hon hade pratat om Nova hela sommaren så det var riktigt kul att tjejerna fick träffas igen.
Så himla gulliga när de sprang tillsammans hand i hand.
Tänk att en bästis bara flyttar så där och byter dagis o allt;)
 
 
Fredagen var det den årliga kräfskivan med grannskapet.
Eftersom jag kände mig trött o sliten efter förra helgens 50 årsfest så höll jag mig till loka under kvällen:)
Men även om jag höll mig till vatten så råkade jag ramla av stolen och göra en vurpa under bordet rakt på den hårda asfalten,aj aj men bara att snabbt resa sig upp och förklara  att jag bara druckit loka under kvällen och att det var den rangliga stolens fel:)så himla pinsamt,Kan tänka mig att det tisslades o tasslades men den bjuder jag på:=)
Sambon fortsatte festen tillsammans med grannar medans jag o barnen klev in i värmen och somnade gott till ljudet av skratt o skålande.
Kan tillägga att det var grymt skönt att vakna utsövd utan någon baksmälla del 2.
 
 
 
 
 
 
jannice lindell

härligt med kalas och kräftskiva. låter som en underbar helg. kul med leklandet! kram

Helen.HUSnrNIO

Går i kalastankar då M fyller sex om lite mindre än en månad. Leklandskalas är ju kul men samtidigt så är det ju kul att arra allt själv tycker jag.
Får fundera lite till helt enkelt...

Kul kalashelg ni haft!
Trevlig måndag!

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt :)