LAKRIDS


Ett väldigt bra tips till ngn som gillar lakrids.
Köpte med mig en påskpresent till min sambo som gillar lakrids från butiken LAKRIDS.
Har du inte testat dessa så måste du göra det alltså vilken smak:)
Dessutom glutenfritt.
 

Den gula i mitten är så grymt god.Söt lakrids täckt med exklusiv belgisk choklad och passionsfrukt.
 
 
 

Godisburkarna är ju så fina att se på :)
 

Bara ett litet tips från mig om du är på äggjakt:)
Nu får jag hoppas att Björn inte råkar läsa här innan påsk för då blir det ingen överraskning !
 
ulllie

jätte fina hoppas han inte läser =)
vet inte om du sett men in o kolla gärna för på blogg.se första sida är ja med idag tjohoo
fin fredag söta du kramar

Mirre - Sweetwords

MAMMA MAMMA MAMMA MIA vad du frestar, sååå gott

Heléna

Så fina burkarna är :D Låter riktigt gott dessutom med innehållet i dem :D Hoppas du har haft en fin dag! Jag har sett det sista avsnittet av Gåsmamman ikväll så nu väntar jag på säsong 3 :D Kramar <3

Jessica Högberg

Vilken härlig present!

Netti Starby

Åh vad gott och burkarna är verkligen fina! <3 Kramis

moa

superläcker present till mannen :) <3 önskar dig en underbar fredag finis. hoppas inte han ser detta inlägg nu bara hehe :D

Katta

Så fin present :)