Slingor

 
5 cm kortare och lite ljusare i utväxten 
Alltid skönt att ha fixat barret 
jag drar på frisörtiden på tok för länge.
 
Hur ofta besöker du frisören ? 
Amanda

Å så fint <3

Caroline

Jättefint hår. :)

Jessica Högberg

Aldeles för sällan men det är verkligen dags...
Snyggt blev ditt i alla fall!

Eva`s blogg

åh va snyggt idag bär det av skall bli skönt kram <3

Asylmamma

Om min sambo påminner mig, 1-2 ggr per år... annars vågar jag inte svara på 🙈 Du blev jättefin i håret iaf👍🏻

elisabeth

jadu man går på tok för sällan och kapar barret...är väl dags snart ;)
Vad fin du blev med lockar och allt :)kram

Svar: Tack snälla.
mammansprinsessor

Netti Starby

Så himla fint det blev! :-D Kramis

Jenny

så fint hår. jätte fin färg

Jag brukar gå var 6.e vecka typ

Trevlig helg fina du. Kram

Svar: Tack snälla:) åh vad duktig du e som går så ofta , kram
mammansprinsessor

Anita

Snyggt! :D

Svar: Tack:)
mammansprinsessor

Fröken M

woow ! super snyggt !
Jag går till frissan på tok för sällan - Tyvärr !
Men det blir lixom bara inte av...
Kram

Svar: Tack:) då e vi två. kram
mammansprinsessor

Carro

snyggt! alldeles för sällan, just nu har jag enorm utväxt

Svar: Tack ja visst e det jobbigt med utväxten:)
mammansprinsessor

starsinlife.blogg.se

Wow vad fint! Fundera lite på att klippa mej så för mitt hår ha fåttdålig kvalité nu :( kram

Svar: Tack:) ja mitt hår har tagit massa stryk så jag fick klippa bort en massa:) kram
mammansprinsessor

ullie

ja går knappt heller dit men sååå fin du blev
ja hade som vaxduks tyg innan bra o torka av finns ju såna mjukare tyger ett sånt va det men har haft det i typ 4 år nu så ja .. vi får se va ja hittar

moa

så himla vackert det blev ditt hår. <3 jag går vanligtvis till frissan varannan månad eller var tredje. men nu har det gått flera månader sedan sist. måste ta tag i det :O kram finaste Petra.

Svar: Tack snälla Moa :)kram
mammansprinsessor

Sandra

Blev verkligen jättejättefint <3

Svar: Tack snälla sandra:)
mammansprinsessor