Made by Engla

Kaffe på sängen :)
För en tid sedan berättade jag att jag ville åka till IKEA för att köpa ett sängbord eller heter det sängbricka?
Tappar bort mig vet inte namnet :) men ni förstår säkert vad jag menar.
I alla fall så snappade Engla upp det och gjorde ett eget till mig på träslöjden.
 
Alltså vilken tjej hur glad blev inte jag :)
 
 
Dessutom har den ihopfällbara  ben , bara en sån sak.
 
Hon hade packat ner den i ryggsäcken i smyg så jag inte skulle se men hon tyckte väskan var lite tung att bära hem :) så jag fick äran att ta hem väskan.
Man blir så lycklig över det barnen åstadkommer med själva.
Kärlek på hög nivå
Tack finaste Engla
 
Angelica Wåhlin

Men sååå fint av henne! <3

Svar: Ja jättefint verkligen, man blir superglad.
mammansprinsessor

Miss Jennifer

Så underbart när barnen tar egna initiativ :D

Svar: ja så himla gulligt:)
mammansprinsessor

Matilda Berlin

Men alltså hur fint?? Hon kan verkligen hon <33

Svar: ja värsta snickerskan:)
mammansprinsessor

Veronica

Va duktig och omtänksam hon är o så fint!! 😍 Ha en skön söndag! Kram!

Svar: Ja hon e min lille omtänksamme :) ha en fin söndag ,kramar
mammansprinsessor

blondina

så fint ju, kom gärna in med frulle på sängen så där hahah ;) sv; Ja jag kan inte bli mer lycklig, nu vet jag exakt hur min framtid ser ut ;) äntligen :D <3

ullie

men åh de e för gulliga va fin den va

ja hade gavlar innan men tröttnade ju kan sakna delen däär nere men nä mycket bättre nu o sen hade ja kappa ett tag på gaveln eller sidorna då men sen har man ju överkast o allt så då tröttnade ja på gavlarna =)

NICOLE

Å en sån är ju perfekt :D

Jenny

men så duktigt gjort av henne att göra en sån och så gulligt.
Jag och min syster hade varsin sån vad de nu kallas när vi var små när vi åt frukost framför tv. Mysigt :)

Hoppas du haft en bra helg kRAM

Eva`s blogg

Men gud va gulligt o man blir ju så glad av allt barnen gör :) kramis