Helg

 
Igår kväll bjöd jag hem Mia och hennes fina döttrar på tacofredag.
 
Varför sitta hemma ensam när mannen är bortrest😝
 
köpte likadana discomuggar till tjejerna och det blev ett härligt disco ljus i taket av dem.
Bubbel tacos och lite flamingos 🌮så blev det även fredag hos oss .
 
Denna lördagmorgon drog jag med mig hund och barn och frukosten ner mot sjön.
så härligt och barnen uppskattade verkligen detta💕även om vi var lite trötta🤪
 
Måste ju passa på att njuta av det härliga höstvädret 🍄
 
 
Nu ska jag snöra på mig skorna för jag ska iväg och hämta Nova som är hos kompis , hon fick skjuts av dem efter dansen så jag slapp ta bussen.
 
Önskar dig en god lördag 
 
Johanna

Aldrig fel med lite sällskap en fredag!

Såg de diskomuggarna när jag var i sthlm, var sugen på köpa, haha

Haha ja jag måste ju få alla mina bloggläsare och försöka låta som en skåning :)

Matilda Berlin

Men guuuu vad fantastiskt!! <3

ullie

men så mysigt ni haft hela helgen ändå
ja det gäller passa på när gubben inte är hemma
gillade verkligen muggarna så coola

önskar då en fin måndag o start på veckan kram