Barnlediga

 
Nämen vad hände igår ?
vi blev helt barnfria jag pch Björn .
vilket inträffar en gång per år typ 🤣
så vi passade på att boka bord på broms.
Om vi skulle få för oss att flytta in till stan om så där tio år då blir det högst upp i ett liknande hus 🤪
 
 
Förrätten var ok 
 
Fisk till varmrätt , supergod 
 
såklart efterätt oxå 🤪
 
Nu ska jag få liv i min käre sambo som är lite klen och fortfarande sover , jag har varit vaken sedan fem typ 🤣kan inte sova när jag dricker alkohol tyvärr !
 
ska iväg till Täby och köpa två presenter ,Nova ska på kalas idag 🎉
 
kramar 
❤️
 
Emma Engström

Nämen åh vad mysigt ni verkade ha haft det!! :D Härligt att få spendera lite tid tillsammans! <3

blondina

gud va snygg du är :) mysigt de ser ut att vara :D Kram fina du <3

Netti Starby

Vad mysigt att ni fick egen tid tillsammans och maten ser riktigt god ut! <3 Kramis

Ullie

nej men åhh va himla mysigt ni hade de ser gott ut . härligt med lite egentid då o då
ja heter ullie.weberskol inget D hoppas vi hittar varann ❤️

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad underbart! är så glad att ni fick sån fantastisk tid tillsammans, för det betyder ju så himla mycket! ALLA världens kramar till dig hjärtat <3

Yasmine

Vad mysigt med dejt tillsammans! :D Kram

Sara Ekman

Vad mysigt o gott <3