För snart tar hon studenten

 Hallå fina vän, Har inte haft någon bloggmotivation på senaste men nu kör vi:)
 
Satt uppe länge igår kväll och letade på student inspo.
Alltså det närmar sig för Alexandras studentmottagning och jag börjar få smått panik.
Hög tid att skicka ut de där inbjudningskorten och sedan kan jag liksom få en inblick i hur många vi blir Så jag sedan kan planera för det lilla kalaset:)
 
Maten ja det ska ju bjudas på mat:) Tänker att det får bli kallskuret och inte ha ngn mat som ska behöva värmas o grejas då vi blir många.
Tänkte faktiskt inte tillaga allt själva utan även köra lite catering att komplettera med.
Jag är ingen mästerkock direkt:) 
 
Självklart måste det bli studentmössa-tårta
 
 
 All Inspo från pinterest :)
 
 
 
Jag vill ju att allt bara ska bli så där galet bra.
Det ska bli jättekul att få fixa och jag hoppas Alex får en minnesvärd o fin dag på sin student.
 
Någon som har tips inför en student-fest så bomba mig med kommentarer!
 
 
 
Netti Starby

Men vad roligt att Alexandra snart tar studenten och det finns verkligen mycket fin inspo! :-D Kramis

Matilda Berlin

Men åhhh! Det ska verkligen bli SÅ kul att se vad du hittar på =) KRAM fina <3

Eva`s blogg

Det kommer bli bra hur som vännen, det är jag säker på :) ha en mini pool med is o dricka tex, sån i plast du vet, hoppas allt är bra med dig ...kramen

Marie

Men oj är hon så stor nu, man häpnas, min hon börjar 0:an i höst =D

Emma Engström

Åhh vad kul att det är studenttider snart, minns min student förra året och det var ju toppen :D Tror det kommer bli toppen!

Johanna

Plockmat är verkligen perfekt vid såna tillställningar när man är många och folk kommer vid olika tider! :)

Hanna- livet som ung och svårt sjuk

Studenten var verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv och det är det nog för många och det är precis så det ska vara oxå! Jag tog studenten 2013. Shit vad tiden går fort!
Väldigt fina bilder i inlägget! :)

Carolina

Härligt att det snart är dags! Minns min egna student 2015, ett utav det bästa som hänt mig. Hoppas att det blir ett bra studentfirande för er allihopa! :)