Pinchos

 
Bokade bord på pinchos till denna lördag.
Lite roligt vi har ju aldrig ätit där tidigare.
jättegoda små rätter !
 
 
Kan varmt rekommenderas till barnfamiljer 🥳
 
Kramar 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så mysigt :). Pinchos har jag varit på men är inget ställe man går till ofta trots att det är mysigt där :)

Svar: Håller fullkomligt med dig ,kram💕
mammansprinsessor

Ullie

åh nej men så mysigt ni har haft det
japp 15 idag men blåst men så härligt lite dis va det men alltså så härligt med lite varmt i luften man blir så glad
ha en fin söndag vännen kramar

Matilda Berlin

Nämen guuu så mysigt! låter verkligen helt underbart!! kram finaste <3

Eva`s blogg

vi har ju det här med, men man måste köpa allt via appen lite drygt kan jag tycka ....mysigt ni haft det stor kram min vän <3

Svar: Ja inget ställe man kommer hänga på ofta 😅kram
mammansprinsessor

Hilma Eklund

Men så mysigt! <3

Yasmine

Jag älskar Pinchos, speciellt när de har bra vegetariska alternativ haha! :D Kram

Netti Starby

Det är verkligen gott på Pinchos :-D Kramis

Emma Engström

Åh jag älskar verkligen Pinchos, tycker det är så himla mysigt där :D <3

Carolina

Låter jättemysigt! Ätit där en gång, super god mat :D

Sv; jag jobbade inom vården innan jag började studera igen. Och då arbetade jag inom lungallergi och känner igen allt som ni går igenom :)

Ja, det är riktigt mysigt med hund. Men vi valde nog fel ras för vår del, men det blir bara att kämpa lite extra mycket ;)