Att sätta färg

 
 
 
Eftersom solen och värmen inte riktigt varit med oss denna vår så har jag gått och köpt mig en flaska  BUS
 
Egentligen borde det väl ändå inte heta ”fuskbränna” då solens strålar är skadliga 🙄
Att sola solarium är helt ute för mig det är sånt jag gjorde på 90 talet att det ens finns kvar är en gåta 
Jag älskar att sola och alla som känner mig väl vet att jag blir solblind varje sommar så i år  (igen) tänkte jag faktiskt inte utsätta mig och pressa i solen !
Benen är ju genomskinliga så jag måste få lite färg om jag ska kunna gå barbent 🤣
Denna från st tropez luktar inte så där illa som det kan göra och den var lätt att aplicera med handsken 👍
Köpte min på Åhléns då den hade kampanjpris 
Låter som ett sponsrat inlägg men så är inte fallet👋🏻
Fotkrämen från exuviance är toppen mot torra fötter (tips tips ) 
 
Har du testat någon bus i år ?
 
kramar 
💙
Emma Engström

Åh vad roligt med lite shopping! Kan du inte göra en recension av BUS'en, det du skriver hittills låter toppen :D <3

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Jag älskar BUS, kör på Tanify´s BUS, så himla bra :)

Svar: Tack för tips 👋🏻
mammansprinsessor

Celine

Åh den där blev jag sugen på att testa!

Yasmine

Har aldrig testat BUS men funderar faktiskt på det haha! :D Kram