Rabarber och syrener

 
Måste först börja med att tacka alla fina bloggvänner som tar sig tid att skriva så fina kommmentarer till mig här inne!
Ni är guld värda och ni lyfter mig till skyarna ❤️
Fantastiska är vad ni är.
 
Igår slängde jag ihop en supergod rabarberpaj i värmen 🔥
så härligt att bara kunna gå ut på tomten och plocka in lite rabarber.
 
 
Syrenens tid är även här och den doftar helt magiskt , har plockat in så jag har syrenbuketter lite varstans 💜
 
Är det bara jag som ser att leoparden fick en hatt 🤪
 
 Måste bara säga att det var riktig skönt att det kom regn idag ,Bönderna gjorde vågen och även jag 🤣
älskar sol o värme men när det blir kvavt då e det inte skojigt längre .
 
studenplaneringen är i full ruljans åtminstone inne i huvudet , drömmer om den på nätterna dessutom😅
 
Nu ska jag få mellantjejen i säng det har varit en tuff dag för henne :( 
Innan dansträning 
hade vi tid för tandreglering men det gick åt pipsvängen när tandställningen skulle spännas och trådas på nytt , det är inget som är smärtsamt men kanske ömmar lite så vi måste jobba på det att bli mer tuffa.
Det värsta e ju liksom gjort det är ju bara att vi måste spänna den så det ger resultat hmmm..
 
Liten som inte är så liten längre då hon kan låna storasysters skor 😘
 
 
 
 
 
 
Heléna

Jag älskar syrener! Så vackra att titta på och doftar ljuvligt! Calle har flera syrenbuskar i sin trädgård i tre olika färger så det är underbart fint där nu 🌸🌸🌸🌸. Jag älskar verkligen rabarber och rabarberpaj - helst med så mycket vaniljkräm att man knappt hittar pajen 😂😂😂. Calles rabarber är också redo för en första skördeomgång så det blir nog rabarberpaj för oss också till helgen 😋. God natt fina du och sov så gott! Stor kram 💖💖💖

Matilda Berlin

Men alltså wow! Det där är ju om något typ definitionen utav sommar, hihi! Helt otroligt vad sugen jag blev på rabarberpaj nu, hihi! KRAM finaste och ha en underbar Fredag nu!! <3

Linnéa

Men åh så härliga bilder, och dom stämmer in på mig.
Syrénbuskarna hemma blommar för fullt - och paj blir det i helgen <3
Kram