Fokus på håret

 
Behövde nytt shampoo så jag kom på den briljanta idéen att det går ju faktiskt att klicka hem hårvårdsprodukter.
Är lite less på mitt Ica shampo😬
Jag handlar bara just nu i matbutiken allt annat klickas hem.
Har blivit lite mer rädd om håret på sistone.Jag har inte slingat eller färgat på snart två år och mitt hår mår så mycket bättre och då vill jag inte sabba det med billigt skit shampo.
Bara hört bra om kerastase 👍
 
Även hårsprayen klickades hem.
Aldrig varit noggrann med värmeskydd men nu sprayar jag alltid innan jag fönar håret.
Hårolja i topparna och den doftar så gott.
Saltvattenspray hade jag sedan tidigare och den brukar jag ha för  att få mer volym.
Bästa bästa torrschampot enligt mig 👍jag tvättar håret typ var fjärde dag sedan Jag började med torrschampo.

Kram och ta hand om varandra 
🖤
 
 
Heléna

Det gäller verkligen att ta hand om håret om man vill att det ska se friskt och fräscht ut! Jag använde Kérastase för några år sedan och var väldigt nöjd med deras produkter. Köpte det hos min dåvarande frissa. Vet egentligen inte varför jag bytte till annat schampo men ibland vill man ju testa nytt 😊 Hoppas du blir nöjd med alla produkter du har klickat hem! Stor kram fina du 🌞💖

Yasmine

Jag borde verkligen lära mig mer om hårvård, men det känns som en djungel att sätta sig in i det ordentligt så jag skjuter det framför mig lite till...! Gillar också torrschampoo och försöker att inte tvätta håret för ofta! Kram

Netti Starby

Vad kul att du har klickat hem bättre hårprodukter och härligt att ditt hår har blivit bättre. :-D Kramis

Emma Engström

Åh, spännande produkter! Ibland måste man lyxa till det med lite "finare" också :D KRAM <3

Anna

Trevligt med lite nya produkter, själv börjar schampot ta slut... men inte riktigt ännu! Du får gärna, om du har lust och ork, återkoppla vad du tycker o, schampot. :) Älskar torrschampo, min räddning de flesta gångerna då jag varken har tid eller orkar tvätta håret! :D Borde dock beställa hem fler, snart slut. hehe :D Kram

Lisa

Samma här, jag klickar också hem allting nu utom mat. Hade beställt mat också om det inte vore för att man får vänta så länge på att få hem det.
Riktigt bra produkter du har fått hem :)
Ha en fin fredag kram <3

Znogge

Smart att beställa via nätet nu för många företag har bra erbjudanden. Sedan är det smidigt också om man inte vill springa ut och in i alltför många affärer.

Trevlig fredagskväll!

Eva`s blogg

Tvättar 1 gång i veckan, sen blir det torrschampo :) så jag tappar mindre hår nu sen jag gör det ...håret är viktigt kram vännen