Gott och blandat

En fika med henne igĂ„r 🌾
 
Tanken var att jag skulle Äka ivÀg ensam för lite shopping Ät mig sjÀlv igÄr.
Mötte Engla pÄ vÀgen och hon gjorde mig sÀllskap.
NĂ„gon shopping för min del blev det dĂ„ inte av för jag hittade ingentingđŸ˜«
Behöver lite nytt o frÀscht inför sommarens högtider och festligheter
Har inte blivit mkt shoppat under pandemin förutom mjukisklÀder
Slut pÄ det nu.
 
Engla fick med sig tvÄ bikinis och trÀningsklÀder och en blus. 
Vi har Àven bestÀllt klÀder frÄn SHEIN 
Nu Àr tjejerna kittade inför sommaren.

HĂ€romdagen nĂ€r det var sommarvĂ€rme i luften och Vi passade Hugo 🌾Nova ser ut att ha vĂ€xt om storesyrran hĂ€r men det Ă€r vĂ€gen som lurar â˜șMen snart kanske đŸ€”Â 

MĂ„ste visa hur bra det blev med Stensargen Samt komposittrallen för nu nĂ€rmar vi oss ett slutmĂ„l 😎pĂ„ mĂ„ndag kommer snickaren tillbaks och gör det sista med altanen sedan ska han hjĂ€lpa oss slutet av veckan med fönstret till poolhuset 
 
Nu fortsÀtta vidare med tvÀttning av altan 
En helg utan lugn o ro som alltid hemma hos oss.
kram 🌾
 
Ditte

Trevligt att Engla gjorde dig sÀllskap och att hon hittade en del. Jag tycker nu att det Àr svÄrt att hitta plagg jag vill ha men vet att det finns mycket bra. Köper inte via nÀtet för jag vill kÀnna pÄ kvalitéer (vill inte ha syntet) och prova innan sÄ jag vet att de sitter bra.. Orkar inte hÄlla pÄ med att skicka tillbaka.
Jag behöver uppdatera en del men tycker det Àr knepigt att hitta det jag vill.
HÀrlig bild med barnbarnet och döttrarna.
SÄ skönt att det nÀrmar sig slutet pÄ pooljobbet och sÄ bra det blir.
Kram


znogge

SĂ„ mysigt med sĂ€llskap och en trevlig fika fick ni tillsammans. Även hĂ€r behöver garderoben förnyas en del men jag fĂ„r ta det framöver.
SĂ„ bra det blir med er pool.

Kram

Enna

Vad mysigt ni har haft det :)

Netti Starby

Vad mysigt att hon gjorde dig sÀllskap och sÄ typiskt att du inte hittade nÄgot till dig. Kramis <3