Jag ska måla hela världen lilla mamma....

image415


Jag ritar och jag gör sagor mamma.


Alexandra är precis som jag när ja var liten älskade att göra egna sagoböcker :-)

Bara att låta fantasin flöda heter det väl?


Toppendag idag men jag har fortfarande jackan på mig he he de blåser ju lite kalla vindar ändå ;-)


Nyss hängt en tvätt,plockat undan i köket.


väntar på my lover.... ja behöver nackmassage ;-)


Nu ska vi packa skolväskan för morgondagen frukt o kontaktbok ska ner i ryggan sen läggdags för Alex där med basta....


Kram

Lotta

Vilken fin utsikt!!
Mina tjejer gjorde oxå många sagor när de var mindre. Jenny,10, är fortfarande väldigt fantasi-full, både med att skapa saker i olika former o att hitta på saker att skriva om. Det gäller att uppmuntra dem till att fortsätta.
Vilken mysig familjemiddag ni hade =)
Ha de så bra!

Petra

Lotta:ja precis uppmuntran e viktig,fam dagen va mysig trevlig valborg

Linda

Vilken härlig balkong.

Ha en bra dag & trevlig valborg=)
Ska ni göra något speciellt?

VintageRetroPrinsessa

Hoo hoo hoo hoppas
att ni alla får en fin dag har vart ute med ala hundar och donat,
ska strax duscha sen ev stan vill shoppa nåt hahhaha
Kram på er alla

Petra

Linda:ja den e mysig vår balkong;-)ikväll blir det brasa för hela slanten :-)

Jessica:varit ute i 4 tim så härligt fick ge engla mat på UH sen mat i lekpark (amning)hi hi.trevlig kväll

emily

Ja men de är helt fantastiskt här!! Underbart!

Men fy så sött. Pyssel gumma :)

Petra

Emily:Ja pyssel på balkong ;-)