Mor&Dotter

image67

Jag är så glad att du finns hos oss våran Engla!
Att få vakna upp tillsammans med dig varje morgon är de finaste och underbaraste.En lite solstråle som förgyller mina dagar.

Mamma älskar dig !
emma

Gud så underbar bild!

Sofie

Vilken söt bild!

Ha en fin fredagskväll!

/s

Petra

Emma:Tack så mkt var in o kika hos dig oxå:-)kom gärna tillbaka ha en trevlig fredags kväll/P

Sofie:Tack för att du titta in hos mig :-)Ha en trevlig kväll /Petra

Kristin

Vad fina ni är!! Ha en trevlig helg! Kram

Nathalia

Å vilken härlig bild.
Det bara lyser kärlek och lycka om den.

Nu får du allt snart låta mig få träfa din lilla ängel tycker jag :).
Kram till er från mig.

Petra

Kristin:Detsamma trevlig helg på er kram P
Nattis:Tackar jo vi kommer nog neråt snart :-)va har du för blogg?

Nathalia

Jag ser fram imod att ses.
Ska ni något till Stockholm i påsk?

Nathalia

Älskar denna bild *ler*
Å vad jag hoppas att jag får uppleva en sådan kärlek med.