Kottarna sover

Småkottarna sover så sött i sina sängar:-)

Jag ska nu sätta mig i soffan en stund innan vi går och lägger oss B ska ju upp mitt i natten
ska ner till Sthlm i morgon och jobba.

Tycker inte om när han är borta inte just nu ialla fall.

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter

Alexandras skolväska är packad och klar inför morgondagen usch kl 07.00 ringer alarm.
Engla sover ju inte hela nätter ännu undrar när hon tänker göra det haha.

Nu väntar soffan på mig :-)












En sån här fin sten ska jag leta med ljus o lykta efter till min underbara mamma :-)
jag tror att den kan finnas i en av inredningsaffärerna här på stan.

Lotta

Vilken vacker sten =) Så'n vill jag ha till min mamma med, vart finns dom ?

Usch ja, min klocka är ställd på 6.30 men så snoozar jag ett par gånger med =)

Go'natt på dig !

Anonym

Godnatt!! :)

Petra

Lotta:ja visst är den fin tror den kan finnas i vissa presentbutiker:-)finns säkert på nätet oxå.kram



Emmiealina:Godförmiddag får ja säga tsss