Hormonkärringen i farten



Go kvällens alla fina :)

Barnen har somnat tog sin lilla tid i kväll för tjejerna de hade visst mkt att göra innan;)

Alex hade ju med sig pappsen till skolan och han var med hela dagen lång stannade hos oss tills halv 7 ikväll kommer även besöka skolan hela dagen imorgon.
Han har även bjudit hit Alex grannkompisar på saftkalas i morgon ef skolan hihi.
Japp så kan det gå!

Har fått en förbaskad halsbränna på kvällarna magen blir ju så stor när det är kväll så det blir tungt med allt
börjar få en del småkrämpor känner mig som en tant ;)
Även jobbigt att böja sig efter allt som ligger runt golven som barnen slänger omkring sig grrrrr....jag har förklarat att jag e en tjockis o magen är i vägen redan.
Jag förstår inte alla stora tjockisar som inte e gravida hur det gör som,de måste ju ha det jättejobbigt.
Precis så här tänkte jag när jag väntade Engla oxå,vi satt på sibylla jag och Alex för hon ville ha lunch där en lördag själv avstod jag efsom ja mådde så illa.
När vi sittter därinne så kommer den ena tjockisen ef den andre och beställer största tänkbara menyn
herregud det kan ju inte vara hälsosamt tänkte jag o blev uppretad här sitter jag och är gravid magen växer oavsett om jag äter den största el minsta hamburgare,de har valt själva de kan vara betydligt mer smalare om de vill hur kan man då välja att bli så stor??
Den tanken dyker visst bara upp när jag e gravid!
För annars bry jag mig inte ett dugg om hur folk ser ut el vad de äter:)
konstiga hormoner man har haha.




HelloNicki

Hej, mysig blogg!



Spana gärna in tävlingen som jag har i min blogg som avslutar inom någon dag!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!