Mammas hjälpreda


Jag kan hjälpa dig mamma:-)

En som gillar att vara med och hjälpa till är Engla.
Det ska börjas i tid:-)


Diska är en favoritsyssla.

Min söta älskling är så duktig och vill hjälpa till här i hemmet
grejen är det att hon e så duktig på att riva ner oxå,vi har alltid alla leksaker på vardagsrumsgolvet och i hallen och överallt.

Ska bli skönt att flytta till sommaren då lillhjärtan kan få ett eget rum att  stöka i.
Ja vi kan ju åtminstone kanske få ett vardagsrum att se ut som ett sådant:-)

Men tanken e god!
Elin

Känner igen det där med att ha en liten hjälpreda hemma, det har jag också ;D



Ha en fin lördagkväll!

Kram Elin

Anna

Vilken duktig tjej! Jag har en jag med :)

Hoppas ni får en mysig lördagskväll!

Kram kram

vintageretroprinsessa

Hon har ju så fint sött hår :)



Bambi är som en missil här hemma i bland :)

ser ut som en tornado dragit fram :)



Fint sett du hade på diskbänken i svart :)

stilrent.



Kraaam

Helena

Godmorgon! Vilken söt liten hjälpreda! Hoppas att du får en fin söndag!

Erika, stolt mamma till Mira<3

vad roligt att hon vill hjälpa till :)

Petra

Elin:ja det e bra m hjälpredor hehe kram



Anna:ja vi får se hur länge det håller i sig hehe kram



Jessica:setet m diskmedel har ja haft länge nu:-)ja tornado e bara förnamnet här hemma gaaah kram



Helena:Tackar trevlig söndag!



Erika:ja hon ska vara med överallt kram