söndagskväll

Nova mår bara bra hon äter och är som man ska:)
Själv är jag supernojig,har henne hos mig hela tiden.

Idag åkte vi ut till arlanda för Alexandra  flög till sin pappa i örnsköldsvik för att fira sportlovet.
Duktiga tjejen som törs flyga själv.

Snart dags för mig att nanna kudden,är så otroligt trött ef det som hänt usch jag vill hitta tillbaks till glädjen igen!
Man är så orolig hela tiden.
Tycker det är så många spädbarn som får rs virus nu och en massa annat konstigt.

Nova brukar ju inte ens sova i sin egen säng om nätterna men just den natten så gjorde hon det!

Engla fick somna i våran säng ikväll med sin favvofilm mamma mu!




Ett minne blått,jag som tänkt att Nova skulle börja sova i sin egen säng om nätterna så småningom,
men så blir det inte nu.

alexandra

hej mamma vi har badat i dag

Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Hej där!



Såg att du var med och tävlade om en BabyBjörn hos Josefine, om du inte vinner hos henne så misströsta inte jag har samma tävling om några veckor med BabyBjörn Comfort som vinst...



Ha en skön måndag och en fin början på en ny vecka.

Kramar från Camilla

Petra

Alexandra:Hej hjärtat,vad roligt vilken tur jag packade ner badkläderna igår då;)puss tjejen!