Namnsdagskaka och änglavingar


Tjingeling så här på kvällskvisten,bjuder på en liten skojig bild på oss tre från i morse :)
Jag skulle visa mina fina änglavingar tänkte jag:)engla ser lite reserverad ut och nova hon läser från senaste nr av family living :)


Har ialla fall bakat en supersmarrig rabarberkaka så här på min namnsdag,grattis till alla som heter Petra eller Peter säger jag.
Det var ingen mindre än engla som kom och sa att jag hade namnsdag hon tittade på bolibompa :)
Tack engla tur vi har dig.

Har även pratat med min största tjej nu ikväll,tidigt i morgon bitti åker hon tåget hem från sundsvall,mitt lilla hjärta ska tåga hem ensam då;)
Halv tio i morgon bitti står en mamma som längtat så mycket efter henne och väntar tillsammans med småsyrrorna.
Första gången Alex åker tåg ensam,men flyg har funkat tidigare och hon åkte ju skolbuss redan som 6åring så det ska nog gå bra:)

Skönt att få hem henne och hon kommer säkert sakna grannen där uppe i norrland,hon var så söt häromkvällen då hon sa att tuva-lisas mamma är såååå snäll,hon är liksom som ingen annan:)så gulligt att jag blev alldeles tårögd,för jag vet att jennie-ann e såå gullig;)hon är som en liten extra mamma till Alex där uppe.

Dags att stöka undan lite härhemma för i kväll blir det en tidig kväll.
Veronica

Jamen, vilken rolig bild! Du ser ju ut som en ängel!



Kraaaam!

Erika

fina nui är! ktramis o trevlig helg

vvintageRetroPrinsessa

Vilken fin bild och tunika :)

Mys nu när Alex är hemma :)

var hos hennes vän Michelle i onsdags super trevligt :)



Ha det finast

Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Vilken vacker blus, köpte en liknande med fina "vingar" i veckan, en favorit!!