Helgmenyn

Vintertiden är här,hoppas ni fått sova gott inatt.
Hade en Nova som ville äta välling ngr gånger inatt,blev inte mkt till middag för hennes del igår kväll då hon redan la igen sina blå vid 18 tiden redan.

Gårdagen bjöd på en liten tripp in till stan,Stora staden;)inte allt för ofta jag är inne i city,typ i somras sist.
Allt man behöver finns ju oftast här runt omkring i köpcentret.
Men det är mysigt med stan.

Träffade på ett par vänner från övik som besökte sthlm.
Intog lunch på hötorgshallen,fick bli grekiskt sååå gott och självklart blev det souvlaki/oxkött med tzatsiki för min del med riven potatis.
Barnen valde kycklingfilé m pommes.




En som sög i sig mjölken snabbt var Engla.




Här e vi hemma på vår gata igen ;) En höstig bild,hoppas vi får njuta av hösten ett tag till.
Även om det är vintertid som gäller nu ;)snön kan vänta!
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Låter som en härlig dag! :-)

Maria

Vilken söt blogg du har :)

Johanna

Grekiskt...jo jag tackar. Skulle gärna hängt me. Här i huset blev d älgkött m potatis i lite grekisk tappning. Inte fy skam d heller... Kram på er!

Petra

Johanna:Vet du att jag tänkte påre:)det var ju där vi åt innan vi gick till Hamburgerbörs:=)älgkött e inte fy skam.kram

britta bloggar

Mums!

Therese - Femstjärnigt

Mysigt! Underbar höstbild! Man får verkligen passa på att njuta nu, kan vända när som helst!

Kramar