Sista November 2012

Nova med syrrans Hello Kitty dator.
 
Full rulle som mest hela kvällen.
Missat allt på TV men inte så mkt att se kanske?
Nu sover två tjejer sött och den stora slappar i sitt rum framför tv.n
 
 
Imorgon är det första December.
Hjäälp vad tiden rusar iväg.
December är för övrigt en mysigt och mycket trevlig månad.
Julpynt och adventsmys sedan fyller jag år två dar innan Tomten kommer;)
 
 
 
Kan inte förstå att denna tjej ska bli tre år i början av nästa år,det var inte länge sedan hon låg där o böka i min mage:)Älskade lillhjärtat.
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på att sambon inte blir allt för sen.
Svårt att sova när jag vet att han är på intåg.
Har fått en massa mms från kvällens julshow från Friens Arena:)
 
Godnatt från mig
 
 
 
 
 
Therese

Så söt Nova, stora tjejen det går fort! Hoppas ni njuter av helgen och att ni har tid att vara ute. kram

maria

Mysiga bilder!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Älskar också december månad!

Men oj - tack! Roligt att du säger så för håret är verkligen ett av mina stora problemområden som jag sällan tycker blir särskilt bra.... :)

Kram