Vinter VS sommarkläder

 
Lunchade i Täby Centrum med Alex.
Köpte med mig en keep cup som jag kan ha latten eller mitt Te i.
 
Fyndade ett par vinterkängor åt Engla inne på stadium,hon har inga vinterskor alls just nu.
Imorse när jag skulle leta fram hennes Sorelkängor så var de spårlöst försvunna och jag rev ut hela skiten ur klädkammaren,gissa om jag var på dåligt humör;)
Så nu har jag lite att stå i under kvällen hmmm.
 
Letade även efter flip flops till Alexandra och de verkar inte finnas kvar i butikerna.
Gjorde dock ett sista försök inne på Hollister eftersom personalen arbetar i flip flop meeen surt sa räven.
 
Men jag fick egentid med min fina äldsta dotter idag och det var ju det som var mest värt:)
 
Kyckling o mozzarella toast med en latte till mamman.Alex valde samma macka men en chailatte.
 
Hittade även en bikini inne på Twillfit perfekt;)
Ja snart skiter vi i detta kalla väder och drar oss ut till Atlanten istället:)
 
Så här ser min lilla lattemugg ut som jag kommer ha i min blivande bil inom snar framtid:=)
Eller kanske Alex kommer att dricka te på bussen.
 
Thi hi
 
Nathalia

Å vad mysigt att åka till värmen, jag vill med till värme.
Hur går det med körkortet? Ska ni ha två bilar?
Gå in på min blogg, under behöver hjälp??
Som sagt behöver råd.
Kram tjejen♥

Svar: Vi letar bilar febrilt,är sugen på en 7 sittsig och en mindre men vi får se.ska bli urmysigt att åka till värmen,slippa allt med städ o matlagning.
kram
mammansprinsessor

maria

Det fanns väldigt mycket "semesterskor" vid butikerna vid hotellet i värsta fall :)

Svar: Tusen tack vi kör på det då;)ang maten så lever mina barn på pasta som mest så de lär nog klara sig haha.
mammansprinsessor