Lördagsbusy och Petra

 
Idag var det Petra -dagen jag hade namnsdag minsann :)
Inte illa,när jag var liten så fanns inte mitt namn med i kalendern och jag tyckte det var sååå orättvist.
Inte för att vi har firat ngt speciellt men det är ändå kul att Petra har tillkommit på äldre dar hihi.
 
Tog en tur ut till sickla köpkvarter idag med familjen.
Min käre sambo behövde jobba lite och han är alldeles för lite ute på sitt nya kontor som ligger ute i sickla.
Nytt o fräscht var förnamnet o vilket utsikt;)kanske jag kan få ett rum där också;)
 
Iphone bild därav den dåliga kvaliten ;)
Men fint och Hammarbybacken ligger så fint där intill Globen.
 
Strosa runt i lite butiker och köpte det sista inför västkust resan.
Intog en supergod lunch ,galet gott rättare sagt.
Jag beställde en sallad med pulledpork avokado parmesansås.
Pulled pork är ju inget man bara slänger ihop till en middag det tar sin lilla tid ,typ 8 tim i ugn.
Gjorde det i våras och det är verkligen att rekommendera om du inte provat det redan.
Så himmelskt gott :)
 
 
Barnen valde pannkakor o kyckling,inte ofta alla äter upp precis allt men idag var det sönderslickade tallrikar.
Bra betyg med andra ord.
 
Mina fina skatter idag.
 
Åkte sedan hem och passade på att ta oss ett dopp i poolen.
30 grader varm i poolen, då kan ju inte ens en mamma vara badkruka:)
 
Bomben är inget för mig hihi
 
Dessutom köpte vi en resevagn på barnes hus idag till Nova.
Perfekt med en liten vagn att ha på semesterar.
 
Inser att det är hög tid för mamman att lägga huvudet på kudden för nu sover alla i denna familj utom jag:)
Sedan är det inte hälsosamt att sitta framför datan med min rygg ;)
Så med det säger jag god natt och var rädd om dig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anneli

Snygg du är !!!!
Hade jag bott bredvid dej, hade vi kunnat shoppa ihop :-*
Kram kram

Therese

Den är poolen, nu blir jag sugen på ett dopp ;) kram

maria eek

Grattis!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Hoppas ni får/har en underbar vistelse på västkusten. Vi åker härifrån imorgon och det sörjer vi!!

Kramar

Linda K - Hemma hos Klintons

Ser ut som om du har det toppen. Trevlig helg. kram kram