Helgen

 
Engla har fått en ny 20 tummare med 3 växlar,stolt som en tupp:)
Tjejen växer så det knakar på längden tror jag men det är precis som det ska,hon ska ju bli stor mammas lilla Engla.
Hjälmen fick hon välja själv inne på xxl-sport såklart det blev älvor:)
Älskade unge vad stor du börjar bli,hjälp nu vill jag bara stanna tiden.
 
 
I Fredags hämtade jag hem denna skoltjej tidigt från fritids.Vädret var helt underbart och vi köpte oss en glass på vägen hem,Älskar dessa stunder då det bara är vi två;)
Nova var bjuden på kalas hemma hos Ebba i Lördags,pappa fick äran att för första gången hänga med på kalas.Det är faktiskt jag som har gått med barnen på alla kalas,så nu var det på tiden och det gick ju bara fint det med o pappan fick stanna kvar under hela kalaset med Nova som är lite blyg.
 
 
Jag och Alexandra drog iväg på en liten löprunda under kvällen,så skönt o jag blev såå förvånad att min kondis blivit så mkt bättre sedan jag sprang sist i höstas:)Imorgon blir det en runda till fast vi väljer nog den längre. heja heja.

Hög tid att lägga huvudet på kudden,lite svårt att ställa om sig så här med sommartid.
 
 
ullie

ja du .. ja vet inte om jag vill att tiden ska stanna eller i fall man vill att de ska växa .. eller ja det vill man ju men i bland så .. vet precis va du menar o tiden går ju så fort. :D

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Ser ut som en härlig dag!

Elina

Stora tjejen alltså och eller hur, ibland vill man bara stanna tiden. Den går alldeles för fort :)

Maria

Tiden går på tok för snabbt!! Jag hinner inte riktigt med :)
Duktiga ni är som är ute och springer!!

jannice lindell

Cyckelturen ser underbart härligt ut... måste ut med min son så han får cykla lite :) kram

Kristin

Vilka härliga vårbilder. Jag springer också för fullt nu och formen är rätt ok. Har inte kunnat röra mig som jag brukat efter kejsarsnittet utan bara barnvagnspromenader men tydligen så hjälper även dom :) Kramkram