Lussekatter och storm


Engla fick vara hemma från skolan idag, ingen större fara förutom att hon hostat hela natten.
Inge vidare trevligt att ligga o lyssna på ngn som hostar spelar liksom ingen roll om vi har ett tvåvåningshus :)
Så redan innan mitt larm på mobil ringde hade jag duschat och gjort mig klar eftersom jag låg o vred på mig sedan 04 i morse.
 
Vi har bara varit hemma hela dagen o vilat upp oss:)
Passade på att baka ett gäng lussekatter så vi hade ngt gott till mellis.
 
 
Resten av veckan blir det att tugga på grönsaker:)

Nu ska jag passa på att krypa ner under täcket man vet aldrig hur länge man får sova i det här huset.
Men skola och förskola blir det i morgon:)
 
Hur har ni det har ni märkt av stormen Gorm något?
Har min älskade bror boende i Malmö han tyckte det var lite svajigt igår kväll.
 
 
annelie

åååååh lussebullar ge mig ...YUMMI YUMMI

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Jättefint!

Netti Starby

Åh vad mysigt och vad fint det ser ut! :-D Kram

pillan

Som tur är var vi förskonade från gorm! Usch minns med fasa stormen Ivar som härjade för ett par år sedan... inge kul alls! Strömlöst i ett par dygn gör en verkligen "handikappad"

Hoppas lillan kryar på sig fort <3

Kram P

Cissi

Krya på!

Min son har också någon envis hosta som inte vill ge sig...

kristin/onlyfemale

Åh vad gott allt ser ut! Ja, samma sak här med hostan. Alvin har haft feber och hosta sedan i torsdags nu, börjar bli lite segt detta men vi har klarat oss så bra resten av året så bör väl egentligen inte klaga men hoppas verkligen att han blir frisk snart. För hans skull, så han får leka med kompisarna i skolan snart igen.

kram kristin

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt :).

Här är det också sjukstuga. Det hoppas jag vara sista innan julen. :)

starsinlife.blogg.se

Åååå då gott!!

Åsa A

Kul med fler 4-barns mammor :))

Vilket juligt bord! Mysigt att baka lussekatter, så himla gott! Kram

Anonym

Stackars henne! Hoppas hon kryar på sig!=) Ååå,men härligt att fått baka lite då iaf.. De är ju härlgit.

Matilda Berlin

Men åhh så mysigt det ser ut!

houseforus

Så härliga bilder och mysigt med lussebak, det ska vi ha på lördag.
Krya på din lilla tjej.
Kram på dig

MATILDA

Åh vad gott! :D

Natalia Richardson

Mums så gott detta ser ut.
Kul att ni mår bra vännen.
Har du handlat mycket julklappar än? Hur firar ni julen?
Kram.

Mirre

Ja men det är ju så, är de dåliga så slapnar man själv inte av, man sover kasst då. Så fint och gott ni gör

ullie

så fint du gör gumman
ja usch fy för dessa baciller o hosta!! nu får det räcka tycker ja :Får se när ja hinner baka mm så gott det e

natti sov så gott så hörs vi kramar