Årets Blossa 2015


Sambon köpte hem årets blossa igår ,ja den har vi redan testat ;)
 
Flaskan är grymt snygg i år och matchar min fina spode jumbo kopp.
 

Blossa 15 är smaksatt med Earl Grey och detta kommer bli min favorit under de kalla December kvällarna.
Jag tycker det är en riktigt bra smaksättning detta år.Jag tror inte alla te älskare kommer att bli besvikna detta år.
 
Funderar på att sätta ljus i flaskan när innehållet blir tomt antingen vita eller guld.
Har du hunnit testa någon glögg redan?
 
starsinlife.blogg.se

Åhh så fin bild:) passar så bra ihop. Nä har inte druckit glögg än, men har en flaska sen förra året som glömdes bort ;) kram

Cissi

Oh är så laddad! Maken köpte hem förra vekcna och lyckats hålla mig än så länge.. men varje kväll har jag verkligen fått anstränga mig ;)

ang koppen så ser jag det som ett tecken att det är ur den du ska dricka ;)

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Min står på hyllan och inväntar en glöggprovning med en annan bloggare. Men jag har sett väldigt många andra som är nöjda så jag ser verkligen fram emot det!
Kram

Mirre

Så fint den matcha porslinet och ursnygg design

jannice lindell

ååå,måste testa denna glögg... själv älskar jag per morbergs roseglögg....

ullie

Har funderat att köpa den i år då smaken verkar bra.. kanske värt att testa då ? =)

önskar er en fin helg med både halloween o alla helgona helg kram

Natalia Richardson

Fina bilder vännen.
Å denna måste jag testa hör jag.
Kram vännen.

Netti Starby

Jag har också köpt hem den där för jag tycker att flaskan är så himla snygg! :-D Kram

angelicasvarld.blogg.se

Åh så du har provat...det har inte jag...flaskan står bara här å är snygg än så länge!

KRAM

Svar: Ja redan provat :) sambon kunde inte vänta så då passade jag på:)Kram
mammansprinsessor

susanas.blogg.se

åh jag gillar inte glögg me ska definitivt köpa det iår bara för flaskan haha såå snygg