Gymnasieval och förkylningstider

 
Alexandra är hemma med feber och hosta idag.
Stackarn fick feber igår kväll när hon passade tjejerna medans vi var iväg på föräldramötet.
 
Så glad att jag fick med mig Björn på mötet,alltid bättre med fyra öron :)
Så mkt med gymnasieval och det är ju en hel djungel med detta när vi var unga så gled man ju bara in på en gymnasielinje.
Det är en otrolig stress och det är svårt att komma in i Täby kommun.
Så nu väntar vi bara på att gymnasieskolorna ska ha öppet hus så vi (Alexandra) kan börja göra ett val vart hon kan tänka sig läsa.
Jag tycker det är jättespännande :)
 
Efter jag cyklat och lämnat de små på förskola och skola så passade jag på att handla hem lite extra god frukost till sjuklingen som låg utslagen på soffan när jag kom hem.
Hon blev lite piggare i alla fall:)

Ha en fin Onsdag
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Inte lätt med alla dessa skolval som måste göras nu för tiden. Där jag bodde hade vi bara en gymnasieskola så det var inte så mycket att fundera över :)

Hoppas hon piggar på sig snart!

Fröken M

Äh vilken LYX !! Hoppas hon kryar på sig fort nu :)

Mirre

Ja detta med gymnasieval är ju riktigt spännande och ja nu finns det mycket mera val, hehe

Ohh så god frukost man fick då man är sjuk och det var hon väl värd =D