Ytligheter och kroppsligheter

 
Fötterna är skrubbade och filade och insmorda med doft av mint.
Tånaglarna är målade med en korallrosa nyans.
Så nu kan jag gå barfota på onsdag :)
 
Passade på att ta ett bad i lugn o ro medans barnen leker med kompisar här hemma.
Skrubbade kroppen med ngn ler peeling så härligt.
Jag har fått en massa oönskade prickar/finnar på kropp och ansikte
Hoppas att de försvinner i solen:)
 
I morgon tänkte jag köra glutenfritt och se om min mage mår bättre,jag ser gravid ut och det vill jag inte göra länge till.Jag är uppblåst och gasig och missnöjd så efter semestern har jag lovat att vara snäll mot mig själv och ta tag i detta.Motion nyttig ren mat är mitt mål.
Klarar jag inte detta själv tänker jag ta hjälp av en PT får kosta vad det vill jag varken röker snusar eller dricker eller har någon last alls så hälsan är något jag vill proritera.
Nog om det snart är det skönhetsfällan på Tv3 och när jag ser detta så känner jag mig rätt nöjd med mig själv:)
Att gå ner några trivselkilon på 7-8 kilo kan kännas som ett litet problem jämfört med deras skavanker.
 
 
Ett väldigt kroppsligt och ytligt inlägg idag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så härligt att bara ta hand om sig själv en stund. Det är jag alldeles för dålig på.
Jag hoppas ni får en underbar resa!
Stor kram

Anneli

Kollar åxå på skönthetsfällan! Tror nog att du kommer må bättre med glutenfritt👌🏼 har du testat vara utan mjölk? Hoppas du får ordning på magen! Va härligt med lite egentid☺️Kram å hoppas ni får en underbar resa😘

Svar: Tack så mkt:) började morgonen med en smoothies o te känns som magen är mindre uppblåst nu så jag får väl fasta:) kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad härligt med att få fötterna fixade och man känner sig verkligen fräschare! Kram

Maria

Så härligt med en kroppslig storstädning.
Kram

Annika

Vad härligt att verkligen skämma bort sig själv lite. Det gäller att passa på när barnen är upptagna med annat. Kul att du tittade in på min blogg så jag hittade till din. :) Ha en fin dag! Kram

Anita S

När det gäller glutenfritt och varför både gluten och modern mjölk är ohälsosamt fick jag med råge reda på när jag läste denna blogg och även de böcker som finns där. Ett tips som kan vara intressant för många. Mvh Anita
http://gluten-celiaki.blogspot.com

Svar: Tack för tips.
mammansprinsessor