Onsdag


I kväll gjorde jag två olika pajer till middag.
Köttfärspaj och en ost ost/ skinkpaj.
 
Fick sällskap i köket av Nova som gjorde sin läxa:)
Hon ska öva inför Lucia sångerna till nästa fredag.
Ska bli kul att få se dem sjunga på skolan.
 

Det blev jag och tjejerna som åt middag tillsammans, Björn blev sen i vanlig ordning så han droppade in när vi ätit klart.
 
 
Björn hade med sig röda rosor hem till mig bara så där:) vardagslyx

Vaknade fem i morse och trodde jag försovit mig  :) kunde inte somna om efter det för Engla kom upphostandes alltså denna hosta.
Hon var helt slut när jag hämtade henne från skolan dessutom var det brist på lärare hennes lärare var sjuk och vikarien som skulle komma var även sjuk.
 
Nu ska tanten lägga huvudet på kudden
Natti natti
 
 
Heléna

Pajerna ser underbart goda ut och så härligt att få en bukett med rosor helt spontant :D Tråkigt att hon fortfarande dras med hostan :( Hoppas du har haft en fin kväll :D Kramar <3

N

Ser gott ut!

Maria at Inredningsvis

Men guud vad gott jag som är en äkta pajnarkoman haha mmm :)

Idag har jag en mysig julklappsbutik på bloggen!

Ha en fin helg:)

LOVE Maria

Jessica Högberg

Hoppas ni får sova gott så hostan försvinner

Eva`s blogg

Åh va smarrigt paj är alltid gott :) o kul med sällskap :) hi hi önskar dig en fin torsdag kramen

Therese

Lucka 1 i min bloggjulkalender är öppnad, gå gärna in och kika! :)

Biggeros

Gud, så gott med pajer!! Hoppas att hostan ger med sig snart. Jobbigt för din lilla järnta att hosta hela dagarna. Inte så tokigt med att bli uppvaktad med rosor. Kram
PS. Jag är tillbaka till min blogg efter en lång tids sjukdom. Jag har inte glömt bort dig. Kram

starsinlife.blogg.se

Åh så gott!

Marie

MEEEN så gott, mums

elisabeth

hihi ser att du har samma rosa mugg som jag har,bara älskar dem!! :)
härligt med rosor,otänksam sambo du har :) kram

Nathalia

Mums ser jättegod ut.
Hoppas alla hinner bli braninför resan.

Svar: Hoppas jag med är lite stressad att vi andra åker på samma ,men vi var hos läkaren igår o nu e det bättre .kramar
mammansprinsessor

Nathalia

Skönt att höra vännen.
Gå in och läs dagens blogg,och säj till om du vill läsa denna bok. Om ja så postar jag den till dig,kram.