Akuten

Väntrum e ju sällan roliga att sitta i 
 
Dessvärre är det väl ännu värre att sitta inne i självaste undersökningsrummet i över 6 tim.
 
 
fy fan vilket trist ställe vill aldrig mer tillbaka 
 
Det som hände var att jag igår kväll / natt fick ont i ena bröstet det var hårt och väldigt ömt mina katastroftankar for iväg och det blev en sömnlös natt.
 
Har fått inflammation i mitt bröst så nu ska jag knapra tabletter tio dagar 😓
 
Nog om det nu ska jag packa vidare för det känns som jag aldrig blir klar.
Hemmet är stökigt och inget jag tänker göra ngt åt alls det bor fler här !
 
I morgon flyger vi till Vietnam 
kram och gott nytt år 
Från  en febrig Petra  
 
 
 
Natalia Richardson

Trevlig resa och god nytt år♡
Drick mycket vatten för inflammationen i bröstet. Det fick jag som råd med.
Kram♡

Netti Starby

Nej vad tråkigt och hoppas att du snart mår bättre! <3 Kramis

ullie

åhh nej gumman hoppas detta nu inget är så du blir sjuk på resan <3 <3 håller tummarna för dej
va rädda om er o ha en underbar resa o ja tänker på dej nu då krya på söta du o ogott nytt i luften då <3

Eva`s blogg

Nej nej är det inte över med elände?? fy stackare där, men tur att du gick innan ni åkte iväg ..

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig o de dina hoppas kommande året blir toppen för er alla stor kram å trevlig resa <3

Jessica Högberg

men fy vilken tråkig start på semestern! hoppas resan blir magisk och det nya året<3
Gott Nytt År!!

Mirre Sweetwords

Men hua krya på dig och förstår att tankarna skenade iväg. har själv hittat en knöl i mitt ena för några år sedan som inte heller var något, men ovissheten innan jag fick veta

elisabeth

men vännen då,men en jäkla tur att du fick hjälp innan ni åkte iväg :) att sitta på akuten är aldrig kul ffa inte i ett dussin timmar typ :(
hoppas du hunnit med all packning och allt,men nu när du är dålig så borde ju samtidigt övriga familjen kunna hjälpa dig tycker jag...

Trevlig resa och ett riktigt gott nytt år!!
jag antar att ni får fira nyår i Vietnam istället eftersom ni åker iväg idag på nyårsafton.

krya på dig och ha det nu så gott,bamsekramar <3

Veronica

Usch stackare, hoppas det blir bra fort så du kan njuta av semestern!! Önskar er en skön semester och ett riktigt gott nytt år!!!kram!

Jennifer

Oj i över 6 timmar :O God fortsättning!

Biggeros

Så tråkigt!! Krya på dig och trevlig resa// kramiz