Snorkeltur på Mauritius

Nova i båten
 
Båtutflykten.

Denna båtutflykt kan jag inte säga så mkt själv om då jag inte var med pga av att Engla stackaren låg i hög feber.
Så det får bli bildbomb på den.
 
 
Vilket vatten och så fint.
 
 
 
 
Alexandra på väg ut för att snorkla. Hade så gärna velat se detta.
 
 
Lunch på stranden
 
Här fanns det lite shopping med fina smycken.Jag och Engla fick ett halsband/armband när familjen kom hem som lite tröst.
 
 
Fina tjejerna
 
 
 
Vet inte vad jag ska skriva det är svårt att sätta ord på denna underbara resa den måste upplevas:)
 
 
 
 
 
 
Båtresan tog ca en timme och det var typ den bästa utflykten.
Att simma med delfiner och se den vackra vita sanden och grillning på beachen var en bra utflykt enligt tjejerna o Björn.
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas vi snart kan planera en ny underbar resa.
 
Ja det var allt från Mauritius och dagarna är sig lika så det finns inte så mkt att skriva om:)
Kan tillägga att innan vi bestämde oss för Mauritus så hade vi Thailand som alternativ men reseförsäljarna hjälpte oss att välja rätt:) jag brann för detta ställe direkt när han visade oss bilder. 
 
Är lite sugen på Florida Mexiko Aruba Vietnamn :)
 
En guldkant i livet är att resa det ger så mkt.
Så nu är det slutbyggt i detta hus nu ska pengarna spenderas på resor:)
 
Natalia Richardson

Så synd att du och Engla missade detta.
Vilket vatten ser helt underbart ut. Tack för att du har delad med dig i både. Text och bilder av denna resa.
Så det blir kanske Florida nästa vinter?
Denna sommar kanske min syster från USA kommer och hälsa på mig,om hon får ihop pengar.
Nästa år åker Thomas och jag till henne,tänkte åka på vintern så vi kan ta en vecka i L À eller Florida. Efter vi varit i Denver,kram.

Jessica Högberg

Oj oj vilka härliga bilder! Där hade man gärna varit nu...

N

Ser härligt ut! Alltid velat åka dit!

Matilda Berlin

Men guu vad härligt det ser ut! Är verkligen sugen på att åka till Mauritius någon gång =) en först kör jag och sambon just Thailand i mars =)

Linda

Åh så härliga bilder!

A M

Ser otroligt kul och härligt ut! Är väldigt avis..
sv: Ja men prova gärna, det är verkligen hur lätt som helst! :D

Eva`s blogg

Oj det har jag inte hört förr, känner många som åker till Thailand o älskar det men mitt drömmål är Aruba!! men ack så dyrt om man skall bo i en vatten hydda som jag vill he he jag ser gärna fler bilder ;) kramen

Svar: Tog bort det jag skrev eftersom jag bara hört detta genom andra 😌Ja det finns så många spännande platser att resa till kramar
mammansprinsessor

Heléna

Underbara bilder och det ser verkligen helt fantastiskt ut :D Kramar <3

starsinlife.blogg.se

Vilja underbara bilder! Ser magiskt ur på alla sätt!!! Så fint! Vi va på Aruba förra året, där var oxå fint! Finns bilder på bloggen om du vill kolla. Kram

jannice

Vad härligt... Själv skulle jag nog inte våga snorkla :P Kanske super nära stranden. Jag är feg för vattnet nämligen, hehe!

Svar: Ja men jag har aldrig snorklat och har respekt för havet men detta hade jag så gärna velat 🐬
mammansprinsessor

Cissi

Wow!
Det är en dröm jag har, att simma med delfiner <3 men vet inte om jag hade vågat, haha ;)

Då byter vi "plats", ni reser medans vi kommer att får ta en paus i det för att renovera, haha

KRAM

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vad det där såg underbart ut!

Netti Starby

Det ser verkligen helt underbart ut! :-D Kramis

ullie

åhh va många fina bilder du visar. ser sååå härligt ut alltså vill va där. vilket vatten wow...

förstår verkligen att det va underbart att vara där
kramar vännen

Elisabeth

Underbara bilder å vilket vatten 😀 synd du missade detta 😕
Har snorklat förut o jag älskar't o att bada med delfiner är en dröm jag har men som jag ännu inte förverkligat...däremot måste jag säga att thailand också är ett underbart resmål!! 😊 skulle gärna åka tbx, men karibien/Västindien säger man heller inte nej till 😁....kram 💕

sandra*

Jätteroligt att ha fått ta del av dina fina och underbara bilder, och skulle också vilja vara där delfinerna är, åååh synd att du & Engla missade en del av semestern men vilken tur att hon inte var sjuk hela resan och att ni haft en fin och bra semester <3

HTTP://nouw.com/carroat

Åh så härligt! :)

Anonym

Oj hade visst skrivit här 😃 Synd om gumman som blev sjuk såg underbart ut kramar

Ullie weberskold.blogg.se

Ja som blev anonym skriver från tele helt knäpp 😃😘 kram ullie

Liene Svärd

Åh, nej så härligt det ser ut!

Carro

vilket underbart blått vatten! synd att du missade utflykten.

Aruba är verkligen drömresan för mig!! Sjukt dyrt dock, men inom några år så.. Mexico vill jag verkligen till i vinter :)