Blå fåglar

 
Dessa byxor känns lika sköna som en pyjamas
så grymt sköna och coola enligt mig ☺️
Kommer bo i dessa denna sommar.
 
 
Morgonen började med spöregn 
kändes som hösten gjorde come back igen.
Eftermiddagen lättades upp och solen tittade fram ☀️
 
Tog med  två kompisar från skolan  till tjejerna och det har varit fullt ös här hemma under kvällen.
Har inte sett röken av min sambo han kom hem o vände lika fort .
Det var ngt byggvaruhus som lockade 😀
jag vet inte vilket årtal vi ska lägga tid på vårat förhållande kanske lagom till vi blir pensionärer 🤣
bästa vännerna på väg hem idag 💕
 
Nu ska jag fixa kvällsfika 
Sedan ska barnen läggas i tid 
De är så morgontrötta.
 
Kram och ha en fin onsdagkväll 
 
 
 
Days by Johanna

Så läcka byxor!

Ja jag tänkte vi är lediga hela sommaren så vi har tid på oss och så kan han springa runt naken :) och så går man på pottan lite då och då. Tänkte köpa lite coola kallingar med

Svar: Supersmart med nya kallingar det lockar säkert att sluta med blöjan:)
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad tråkigt att din sambo inte hinner umgås med er och jag förstår att du blir ledsen. Vilka tuffa brallor! <3 Kramis

elisabeth

superfina byxor :) vart har du hittat dem?
trist att du och sambon inte hinner med varandra,man måste ju vårda kärleken för att hålla den vid liv....ha en bra kväll fina du <3

Svar: Tack du:) köpte dem på kapp ahl kramar
mammansprinsessor

Jenny

jätte coola snygga byxor

Moa

dom där byxorna ser verkligen super sköna ut. i förrgår var faktiskt hösten här i Norrköping också och hälsade på. haha jag önskar dig en härlig fortsättning finaste Petra <3

Mirre - Sweetwords

Så coola byxor och nej vad trökig han är då ;)

Amanda Granfeldt

Super fin väska<3

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, byxorna såg riktigt härliga ut!