Gör om och gör rätt

 
ooops det blev en liten bloggpause här några dar!
 
igår var jag och sambo ute på middag igen!
vi har ju inte varit ute tillsammans på säkert en 5-6 år 🙈
Vi var visserligen ut i helgen men igår gjorde vi om och gjorde rätt .
Det blir inte alltid som tänkt och med en sambo som valde att sluta snusa i lördags var mindre charmig 🙄
Jag hade kunnat dräpa honom mitt på Sveavägen 🙈
Det slutade med att vi tappade bort varandra 🤷‍♀️
 
Nog om det !
igår hade vi trevligt tillsammans med Björns bror som var på jobb i Sthlm men som förövrigt bor i Göteborg.
 
vi hade bokat bord på resturang ilse.
Maten var superbra och litet och mysigt ställe.
tips om du ska ut och äta Sthlm ☺️
 
 
Engla ville föreviga oss på en bild tillsammans innan taxin kom 💕
 
Bästa storasyster var barnvakt  under kvällen ! 
 
önskar dig en glad torsdag och var rädd om varandra 💕
Eva`s blogg

Oj va fina ni är :) ja va skoj att ni kunde gå ut det är viktigt med egentid med sambon. Hade jag bott närmre hade jag suttit barnvakt åt er :) ha en fin dag kram kram

Svar: Men åh du e alltid så gullig det värmer fina du:) kramar
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad mysigt att ni hade en dejt tillsammans och det var på tiden. Fin bild på er två! <3 Kramis

Svar: Tack:) ja det var på tiden:) skäms nästan, kram
mammansprinsessor

Jenny

haha aj då vi pratade om de precis nu om att sluta snusa. våran chef slutade röka innan sommaren och jag visste inte de utan tyckt han betett sig konstigt, typ undvikit och inte hälsade på väldigt länge. Som att jag hade gjort han något så tog till slut mod och frågade om det var något. de visade sig då att han mådde dåligt pga det. Bra av dom att sluta om dom klarar det men aldrig pallat med humöret att leva med någon som beter sig illa under tiden, tom köpt snus till min man så han börjat igen :))) Inte lätt det där. Men mysigt ni kom ut och käkade, låter som det var behövligt om det var så längesen. Kram

Svar: haha ja han e som mest lugn nu och vilar väldigt mkt grrr... lite yr o så men jag märklig e han allt haha.Måste vara skitjobbigt att sluta med både snus och cigaretter tur jag aldrig började:) ja viktigt att vårda sin relation ,det tycker jag i alla fall:) kramar
mammansprinsessor

Jennifer

Fin ni är :D

MALIN

Maten ser jättegod ut! Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh ser jättemysigt ut och gott med :). Kan lätt bli så där med abstinens verkar det som :)