Hot chocolate

 Varm choklad med grädde och toppad med mini marsmallows är väl en hit på vintern.
 
 
 
God morgon denna onsdag
Vi har ett utvecklingsamtal redan 07.30 denna morgon med Engla:)
Nästa vecka är det Novas tur.
Så kul när barnen själva får hålla i mötet. Minns när man själv var liten det var ju hur trist som helst när fröken och mamma pratade om mig och inte med mig.
 
Nova gav tummen upp och slurpade i sig all choklad :)
 

Önskar dig en härlig Onsdag.
KRAM
Johanna Utterberg

Vad härligt med varm choklad :) Ha en fin onsdag! Kram

Netti Starby

Oj vad tidigt på morgonen och vad bra att barnen får hålla i samtalet. Det ser verkligen supergott ut med varm choklad och ha en fin dag :-D Kramis

MartinaOlsson

Hej!
Hoppas att allt är bra med dig :)
Jag tänkte bara passa på att tipsa dig lite snabbt om att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna mina favoritsheetmasks från Tokkitokki. Så är du sugen på att testa några grymma K-beauty ansiktsmasker så är det bara att klicka på länken nedan och vara med och delta :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/73369/tavling-vinn-mina-favoritsheetmasks-fran-tokkitokki/

Ida

Men vad gott :D

npfmorsan

mmmmm så gott..förstår det slank ner :) här försöker vi hålla nere sockernivåerna så gott det bara går,så denna typ av dryck görs inte här hemma..får bli varmt the istället :)
Hur håller barnen i sina egna utv samtal?? här gör dem som alltid,mentorerna och föräldrarna pratar om eleven men även eleven får säga vad den tycker,så det handlar inte om att prata över huvudet på dem!!! Däremot tycker jag att dessa samtal hålls lite sent under terminen allt för ofta.Lycka till till Engla o Novas "möten" :) kram

Svar: Japp första kvarten är vi ensamma med barnet en kvart där vi hälsar välkmomna och går igenom vad vi ska prata om,jätte duktiga faktiskt och det är så bra att öva på att tala :)sedan sista kvarten kommer fröken in och vi pratar alla tillsammans,tycker det är ett bra upplägg.Men Novas möte är fröken med hela tiden de är så små ännu.kram
mammansprinsessor

ullie

hoppas allt va bra ändå me lilla ängeln

jo men du har två paket med 4 st speglar i varje går ju åt 6 o sen har man vinkeljärn om du vet man sätter det i hörnen med lim fast ja limmade emellan på insidan ändå om man säger va rädd det skull gå i sär så dålig på att hitta bilderna typiskt vi som tog flera st för o visa. om du vill kan ja visa dej en sida ja vet det har gjort den på oxå så ser du dr annars oxå
hoppas du fattar min lilla förklaring . tycker det e skoj o göra en när det är lite inne o ha en igen liksom
kramizar o chokladen såg sååå god ut

Eva`s blogg

Sådär gör vi oxå ibland, men vi har även sprutgrädde över smaskigt som tusan, så det blir inte så ofta, även barnbarnen älskar det :) ha en fin dag snäckan kram <3

Svar: Blir ju lite snyggare med spray grädde men hade ingen hemma:) ha en toppendag ,kram
mammansprinsessor