Torsdag

 
Soligt men inte riktigt samma värme så då åkte jeansen på i morse !
 
Alltså han e ju för underbar våran Harry 🐶
Jag var hos veterinären i måndags och han blev godkänd på sin besiktning eller 5 års-kontroll som Nova sa ☺️
Ville mest kolla att allt stod rätt till och sedan behövde vi recept för fästingtabletterna.
Så många som frågar mig dagligen om han är en valp men han e bara pigg och har nog en släng utav Adhd 🤪
 
På eftermiddagen hade Engla tid hos Tandregleringen i Vallentuna 
Hon ska få tandställning och gå igenom samma procedur som Alexandra gjorde , hon kommer att behöva en kedja som ska dra ner hörntanden åt rätt håll,jäkla meck med allt innan tandställningen kan monteras.
Men hon var superduktig under detta besök som tog över en timme idag. Det skulle gjutas och fotograferas och röntgas o grejas.
Våran coola tjej 💕
 
En trist och trång mottagning jämfört med den Alex gick på i Täby C men det ska man inte hänga läpp över utan nu valde vi den närmsta eftersom jag vet hur ofta vi kommer att hänga där och skolan får inte bli allt för drabbad.
Bara jag som bryr mig om inredning och trivsel ? Tycker sådant känns mysigare om det är lite mer  Hemtrevligt och ombonat.
Det är något jag ofta lägger märke till hos både sjukhus och andra mottagningar att det ser så himla trist ut.Finns det inte folk som typ homestylar ?? Kanske har en affärsidé där 🤔
 
KRAM
 
ullie

gosiga vovve '

aa men guud vi har avbrutit ebbas tandställning så fort vi e färdig me nåt hittar de på nya saker o tänderna är jätte ina så vi skite i det nu ebba vill inte o o man kan ju inte tvinga en som fyller 14 på lördag :D

jia magnesium o zink har ja hört o att man behöver salt inte
vet ja va som hjälper men konstigt det bara kom en natt sådär ??
ska inga o se på VC i morg tänkte ja va de säger o om det är lika i natt . har tagit lite salt här nu på kvällen allt för o se =) Hoppas det försvinner

så fina bilder <3 kram

Jenny

Minns jag hade tändställning, räls i någon månad innan jag slutade 6.an . Bästa jag haft, hade världens glugg innan men har fortfarande kvar ståltråden bakom tänderna. VÄrsta mardrömmen ifall de skulle sära på sig igen fy.

Hoppas du får en fin helg.

Sv, ja den kudden är så fin. lite dyr men kollat på den länge. Kram

Svar: ja dyr men så snygg:) jag tror inte hon kommer ångra sig med tandställningen bara att kämpa det blir ju ett bra resultat och hon kommer tacka mig senare i livet:) jag hade också tandställning men fick min när jag var typ 17 år:( Ha en fin helg kram
mammansprinsessor

npfmorsan

Hehe då har jag nog oxå haft djur med adhd. Min ena kisse jag hade ZTE aldrig upp, det var bus hela tiden o blommor som åkte i backen o så trodde han att han var en kattunge hela livet...han blev 16 😂😂
Cool tjej du har 👍 blir nog säkert bra..håller med mycket trivsammare r det.r hemtrevligt men dessvärre inte många ställen inom vården som homestylar 😂😂😂
Att du fixar å ha jeans..Här åker dem inte på förrän i höst😉 men håller med lite lika varmt nu, har t o m regnat här idag. Kramizar❤❤

Svar: haha jaså ;) jo jeansen åkte sedan av men skönt på morgonen då det var svalare:) men inget regn på gång här vilket skulle behövas,kram o fin helg
mammansprinsessor