Mer cirkus åt folket


God morgon Fredag.
Försöker se till att göra nyttiga frukostar utan bröd.
Idag blev det havregrynsgröt toppat med blåbär.
I bland står fantasin helt still.
Så har du nyttiga tips dela gärna med dig.
 
 

Blommorna som står i vasen ja dem fick jag av Björn igår:)
Blommor igen vad har jag gjort som förtjänar dessa?
Jätteglad blir jag såklart:)
 
Var det någon som såg cirkus Bagge igår kväll på kanal 7
Alltså som jag skrattade :)så himla kul.
Vilken härlig fru han har med sådan energi och vilket härligt  hysteriskt skratt hon har:)
Verkligen att rekommendera om du vill se en bra realityserie.
Älskar såklart att Wahgrens värld är direkt efter på kanal 5 så nu vet ni vad jag gör om torsdagkvällarna.
 
Kram och önskar dig en fin fredag med sol.
 
 
 
 
 
Vano

Åh vad gott. Älskar blåbär :)

Svar: Ja det är gott
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Go kväll goding ..om du vill undvika bröd eller mjöl? jag gör min gröt på glutenfia gryn, 1dl gröt+ 1dl vatten, 1 skopa vanilj protein, tinade hallon, lite linfrå/chiafrön sen över med eko kokos mums..

skånemejeriets kvarg utan tillsatt socker, med en skivad banan eller färska hallon o linfrö

Keso bröd som jag skrev om för nån dag sen


Lycka till kramis

Svar: Jo mjöl vill jag undvika så gott det går 🤪älskar bröd men magen orkar inte med .Tack för dina supertips ❤️
mammansprinsessor

ullie

vet min mamma ofta äter keso o så bland i olika som frukter o ananas o ja sånt där o linfrö vid vissa hårda magar fniss

evas lät jätte bra

ja va har du gjort nu eller va har HAN gjort =) jätte fina
stor kram vännen o jäte fin lödrag kramar

Svar: Haha ja precis 😘🌹kram
mammansprinsessor

Matilda Berlin

Men guuu så gott!! MUMS <3

Jessica Högberg

Torsdagkvällar bokade hör jag, ha ha. Nyttigt... beror väl på vilken tro man har😉 Jag äter gärna omelett eller äggröra

Svar: Men omelett e ju grymt gott tack för påminnelsen ☺️
mammansprinsessor