Alltid sol på din dag

 
Denna dag som skulle fyllas med glädje fylldes med tårar 
 
Efter jag lagt ut en bild på mig med fejkat leende  på instagram så kom sanningen i kapp.
 
Denna dag grät jag hejdlöst som ett litet barn.
Jag känner mig inte rättvist behandlad.
Det är nio månader sedan vi sågs.
Jag var så grundlurad som trodde att jag skulle få lyfta luren och ringa dig.
Det har varit svårt att blogga varje dag under denna tid då jag valt att inte skriva eller vilja hänga ut nära och kära.
Jag har valt att framhäva det som bara varit positivt i mitt liv.
 
Med all respekt så väljer 
jag
 att sätta punkt här.
💔
 
Eva`s blogg

Men kära du ...bamse kram finaste

Netti Starby

Jag sänder dig många stykekramar <3

Netti Starby

Jag sänder dig många stykekramar <3

Hanna Karlsson

Det låter tufft! Kram fina du. <3

Annas fotnoter

Men fina du!! Stor kram <3

Anneli

❤kram❤

Anneli

❤kram❤

Anneli

❤kram❤

Emma Engström

Massor av kramar! <3

Eva`s blogg

Bamse kram denna söndag <3

Eva`s blogg

Bamse kram denna söndag <3

elisabeth

hej vännen <3 känner igen det så i det du skriver..hur många gånger blir man inte sviken av andra. vad beror det på? bryr man sig för mycket? tror man för mycket gott om andra?? oavsett vilket så är det så trist!!
stor stor bamsekram till dig <3 <3 <3

Natalia Richardson

Fina vännen min!
Ring mig och lätta ditt hjärta om du vill,du vet det du säjer stannar hoss mig.
Stor kram till dig från mig.

Natalia Richardson

Fina vännen min!
Ring mig och lätta ditt hjärta om du vill,du vet det du säjer stannar hoss mig.
Stor kram till dig från mig.

ullie

nej men åhh fina du kramar om och skickar många kramar
hoppas verkligen det blir bättre
det är så jobbigt när det blir så o ja är ofta för känslig me ja vi e olika
tänker på dej o hoppas allt löser sej kraaaaam

ullie

nej men åhh fina du kramar om och skickar många kramar
hoppas verkligen det blir bättre
det är så jobbigt när det blir så o ja är ofta för känslig me ja vi e olika
tänker på dej o hoppas allt löser sej kraaaaam

Biggeros

Så tråkigt vännen🤨
Jag lider med dig. Styrke Kram till dig🤗

Jenny

kramar