Tandställning

 
Blir lite glest mellan inläggen här då☺️
Inte haft så mkt spännande att dela med mig av ändå 🤔
Nu vill jag ha lite roliga saker att se fram emot oxå.
I fredags förra veckan tog vi farväl av en nära anhörig . Första gången jag var på en borglig begravning .Verkligen jättefint och litet .vi var ca 20 st och bara närmast anhöriga var inbjudna.
sorgligt men fint ❤️
Jag och Björn valde att lämna barnen hemma denna gång.
vi tog flyget till Göteborg sedan hyrde vi bil till kapellet. Återvände hem på kvällen igen.
 
Nog om det 
idag fick  min mellan tjej tandställning 
alla permanenta tänder har inte kommit ner ännu så den kommer byggas på efter tid :)
lite öm just nu.
Men hon e så duktig får skriva om detta i ett annat inlägg ☺️
 
 
Det var egentligen denna parfym jag tänkte tipsa dig om ☺️
60 spänn från HM och doftar så fräscht.
Den doftar verkligen så jäklar gott.
 
Nu måste jag fortsätta att förbereda lite inför min äldsta dotter som i morgon fyller 18 år 💕🎉
Hur hände det ? 
Nu blir hon myndig hon som nyss var min lille flicka 
💕
 
 
 
 
Angelica Wåhlin

Åh, vilket bra pris ju!

Svar: Eller hur ,superbilligt.
mammansprinsessor

Johanna

Stora händelser, 18år , tandställning och borgerlig begravning! :)

Nej ingen föd ond, det håller jag med om, i detta fallet handlar det nog mer om uppfostran och hur aktiv och delaktig man är i sitt barn. De lägger hellre massa tid och pengar på huset än sina barn, då blir det tyvärr lätt så.... :) Jag hoppas inte det händer igen, gör det det, då kommer jag prata med flickan om att det inte är okej och säga så, jag blev lite ställd när de hände så sa inget första gången...

Emma Engström

Skönt för henne att få tandställning när hon är ung ändå! :D <3

Svar: Ja det tror jag med:)
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Åh har det redan gått 18 år,sen Alex kom? Minns när du berättade att du väntade henne,och färsta gången jag häll henne.
Tänk att vi känt varandra i 18 år.
Ge Alex en jättekram och säj grattis från mig.

Svar: ja det går så galet fort :( ska hälsa henne från dig kramar och hoppas allt e bra hos dig.
mammansprinsessor

ullie

fy med begravningar hur de än är tycker ja det är hemskt o ja inbillar mej saker o ting usch nog om det

bra att hon fått den nu o hoppas allt funkar ok

allt börjar komma i vanliga banor igen men ja längtar bara tillbaka till sommaren o grekland

kramar

Svar: ja det är det värsta man kan gå på:( har blivit en del på kort tid, ja hoppas hon ska orka med tandställningen ,känns lite osäkert nu när hon har ont och inte kan äta,men hon grejar det med lite envishet:) ja man saknar värmen redan, kram
mammansprinsessor

Jenny

God morgon fina. Åh läst en del som skrivit om den parfymen, blev jätte nyfiken på den. Måste kolla på den när jag besöker hm nästa gång :)
Hoppas du får en fin dag Kram

Matilda Berlin

Skickar verkligen en stor kram till dig vännen <33